Pff, moet gewoon ff mijn verhaal kwijt! Tot voor kort ging ons leventje weer super. Behalve dan dat mijn moeder bedrogen is door mijn vader na bijna 30 jaar huwelijk! Nu is mijn schoonmoeder vorige week met de ambu opgehaald, bleek een kleine hersenbloeding te hebben gehad. Veel controle gehad daarna uiteraard en toen bleek dat ze ook vocht achter haar longen had en ook weer een raar plekje op haar longen. Ze is enkele jaren terug al genezen van longkanker, dus wij vrezen het ergste ook dit keer weer. Nu gaat ze alle onderzoeken weer door. En nou wordt ik vanmorgen door mijn man gebeld dat zijn moeder vannacht is opgehaald met de ambu wegens benauwdheid, hartritmestoornissen ed!! Pfff, het houdt ook nooit op voor die vrouw. Ik hoop zo dat het hart weer goed op de rit te krijgen is en dat het met haar onschuldige aangeboren afwijking te maken heeft (iets met het hart, wat niet heel ernstig is) en dat die plek op de longen gewoon een kleine ontsteking is ofzo!! En alsof dit nog niet genoeg is wordt morgen ook nog eens mijn oude hond ingeslapen!! Daar heb ik 7 jaar mee samen gewoond, tot ik het huis uit ging!!
Ja, soms moet een mens, of bepaalde mensen, een hoop incasseren. Je voelt je dan net een machine die alsmaar door moet blijven gaan... Ik wens je heel veel sterkte toe, voor jou en je familie en uiteraard je schoonmoeder.
ja soms wil je geloven dat je je portie wel gehad hebt..maar dan komt er toch weer iets ergs op je pad..Veel sterkte en probeer positief te blijven!
Gets dit is echt naar en inderdaad een heleboel tegelijk en achter elkaar! Sterkte! Oja en antwoord op je vraag "Hoeveel kan een mens hebben". Ik kan inmiddels uit ervaring zeggen: EEN HOOP! Daar hou ik me nu aan vast..
Bedankt allemaal!! Net telefoontje van mijn man gehad en gaat goed met mijn schoonmoeder. Ze ligt aan de monitor, maar ze heeft medicijnen gekregen en daar reageert ze heel goed op! Ze moet wel nog een nachtje blijven voor alle zekerheid, maar als het zo blijft gaan mag ze morgen weer naar huis!! Pff, dat is in ieder geval 1 goed bericht!!
En dat goede bericht is nu omgeslagen in 1 heel triest bericht!!! Ze is door de scan geweest en ze zijn erachter gekomen dat ze eigenlijk helemaal vol zit met kanker. In haar benen, rug, longen, lymfeklieren. En er is gewoon niks meer aan te doen!! Ze is op dit moment thuis, maar het gaat zo slecht!! Zo verzwakt en zoveel pijn, benauwd!!! Pfff, ik hoop dat ze zich snel wel iets beter gaat voelen, al heb ik daar een hard hoofd in!!