tegenwoordig doen ze bij het ziekenhuis standaard een formulier invullen en deze worden standaard doorgestuurd naar amk als er op 1 van de vragen met ja is geantwoord...
tja over iets breken kan ik niet oordelen, volgens mij is dat met een rare beweging zo gebeurd ( ik struikelde over mijn eigen hond en heb 4 weken in gips gezeten) maar wat ik idd weg erg vind is dat er geen acht word gegeven op dat het kindje auw zegt ( en blijkbaar blijft zeggen,want toen jullie er waren deed ze het ook nog) dit vind ik echt gewoon heel slecht van de ouders.. maar misschien hebben ze nu van dit geleerd,en gaan ze wat sneller naar de huisarts toe.. ik heb het zelf ook een keer gehad met dochter,ik heb het 1 nacht aangekeken (toen kon ze nog niet praten,maar liep mank) toen naar de ha, het was toen ''alleen'' geneusd maar ben blij dat ik geweest ben.. zeker voor die kleintjes liever te veel als te weinig..
Hoe het met een enkel zit weet ik niet Onze zoon is nu net weer een maand thuis van ruim vier weken ziekenhuis hij probeerde van de stoel af te gaan zijn lichaam viel naar beneden maar zijn been bleef op de stoel gebroken boven Been dus Hij moest in tractie dus mocht niet naar huis Hier in het ziekenhuis vroegen ze hoe het gebeurd was en daarna met zoonlief even alleen van goh jongen wat erg heb je zoveel pijn hoe is dat gebeurd dan ? Om te kijken of hij hetzelfde verhaal had En ze kijken hoe het kindje reageerd op de ouders vaak als iets net gebeurd is zijn ze nog een beetje angstig boot degene die het gedaan heeft Hier zijn ze er iig gelukkig heel alert op Wel sneu zolang met pijn lopen !! Mijn zoon kermde van de pijn
Nou, ze liep ook gewoon echt heel vreemd, een beetje hinkelend.. Ik denk niet dat ze het wat aan hebben gedaan of zo, maar ze hebben wel moeite met het inschatten van de ernst van bepaalde situaties..