Onze kleine meid slaapt t beste in dr inbakerpakje maar nu ligt ze laatste dagen erg wild te woelen, soms vind ik haar dwars over dr voeteneinde in dr ledikant.... Ik denk dan nog even en ze kan ook omrollen.... Wat te doen ? Haar huidige pakje (geen idee, b-merk) word onderhand te klein en kan ze sinds gister loswurmen. Is een nieuwe aanschaffen te overwegen? Of gezien t feit dat ze miss zo rollen kan, dan helemaal stoppen ?
Wat voor inbakerpakje heb je? Ligt ze daar echt helemaal strak in? Ze is namelijk nog erg klein. Mij is namelijk altijd verteld dat als een kindje om kan rollen ze niet meer ingebakerd mogen liggen. wij hadden voor de jongste een inbakerdoek vande thuiszorgwinkel (ben even de naam kwijt) en als beginnen te rollen kan het gevaarlijk worden omdat ze dan wel op de buik terecht zouden komen maar absoluut niet meer terug kunnen rollen! Ik zou haast zeggen, probeer het af te bouwen als dat mogelijk is, maar als ze erg veel ligt te woelen zou ik eerder denken aan een echte inbakerdoek waarbij de armen ook echt vast liggen.......
Deze... Dr armpjes liggen langs dr lijfje... (hoe vast is vast ?) Summer Swaddle Me Small Ecru | Inbakeren | Baby-Dump
Onze zoon lag met 3 weken ook overdwars en omgekeerd in zn bed met puck a baby aan... Heb toen alles uit zn bed gehaald... Hij gaf nu aan het niet meer leuk te vinden door steeds sneller te huilen etc. nu ligt hij voortaan op zn buik.. Maar je mag niet inbakeren als ze uiteindelijk gaat draaien.. Dus als ze echt draait zal inbakeren niet meer gaan
Wij hadden de pacco, schiet me nu te binnen...... Maar als ze echt begint om te rollen zou ik er denk voor kiezen te stoppen met inbakeren, het CB vertelde mij ook dat het dan niet meer mag. Wij hadden het geluk dat dit heel makkelijk ging met 4 mnd. Na een inenting mocht ze niet ingebakerd worden en dit daarna eigenlijk nooit meer gedaan... Ik weet niet of het bij jou ook zo makkelijk gaat... Maar je zou kunnen proberen om het af te bouwen en dan maar zien hoe het gaat. Of even overleggen met het CB?
Thanx meiden. Ze heeft vandaag al 2 slaapjes in slaapzak goed doorstaan.... De avond tuk zal n uitdaging worden.... Das altijd n ramp ..
Hoop dat het goed gaat! Heb je een slaapzakje met mouwen? Dit schijnt de overgang wel makkelijker te maken!