Binnenkort verwachten wij onze tweede spruit. Onze dochter van 2 is erg gehecht aan het muziekje van haar babyfoon. Dus die laten we bij haar staan. Nu willen wij voor de baby dezelfde babyfoon gaan kopen. Kan dat gewoon of gaan ze dan storen en elkaars signalen oppikken? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
Je kan ze volgens mij op verschillende kanalen zetten, dan zouden ze niet hoeven te storen. Mijn zus btw heeft exact dezelfde babyfoon als wij en als we tegelijkertijd bij opa en oma gaan logeren, hebben we geen problemen met storende babyfoons. We hebben wel even op de ontvanger een naam-sticker geplakt, zodat we weten welk kind huilt/wakker is
Ik weet niet wat voor babyfoon het is. Maar bij mijn babyfoon kunnen er 4 camera's gedeelt worden. Dus weet niet of het bij jou ook zo is?
Wij hebben twee dezelfde alecto's en die storen niet op elkaar. Maar je kunt ook niet 1 zender op beide babyfoons hebben, je moet echt beide gebruiken. Wat dus wil zeggen dat ze niet op elkaars lijn zitten.
Kijk, dan is een forum toch handig! Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga gewoon dezelfde erbij bestellen
Wij hebben een philips en een alecto maar die storen elkaar wel. Als de ouder units te dicht bij elkaar staan kunnen ze geen verbinding meer maken met de baby unit. Hier staat de ouder unit van onze dochter onder de TV (en ik laad hem daar ook op als.dat nodig is) en de ouder unit van onze zoon aan de andere kant van de kamer (continu in de lader omdat hij anders snel utvalt)