'Spelen' baby 2 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Meis28, Mar 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Hoe kan ik t beste spelen met mijn zoontje van 9 weken? En hoe kan hij zelf spelen? Ik las namelijk dat een wipstoel met speelboog er boven beter pas vanaf 3 maanden kan? En in de box leg ik hem wel eens even neer met 1 knuffel/rammelaar oid maar kan ik hem op een bepaalde manier stimuleren om al met z'n handjes iets te pakken of richting het rollen gaan oid of is dit echt allemaal nog te vroeg..? Hij zwaait wel met z'n armpjes maar heb niet t idee dat dit gericht is naar t speelgoed zegmaar. Waar en waarmee lieten jullie je kindje van 9 weken tussen de slaapjes en voedingen door 'spelen'?

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Echt grijpen en gericht iets pakken is wel wat later.
    Hier vond ze de baby gym heel erg fijn. Dan kon ze tegen de figuurtjes aanslaan. En veel korte momenten op de buik laten oefenen. Kiekeboe spelletjes met een doekje zijn ook wel leuk.

3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Zo'n draaiende mobile in de box hangen vinden ze geweldig!

4. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

Feb 5, 2015
    1,258
    55
    48
    NULL
    NULL
    De mobiel of wat dingen die je aan de randen van de box kunt hangen. Met 2 mnd lagen ze hier vooral nog te kijken.

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Met 2 maanden speelde zl nog niet echt.
    Muziek mobiel vond hij wel erg leuk. Maar onze handen vond hij het leukste.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Speelden toen nog niet echt veel. Speelboog aan speelkleed was leuk, mobiel in de box en knisperknuffeltjes. Van dat zachte spul iig wat ze gemakkelijk vast kunnen grijpen :)
    Rollen enzo is nog wel errug vroeg ;)

Share This Page