hoi hoi, mijn zoontje heeft sinds een klein weekje wat vlekjes/bultjes onder zn neus naar zn mondhoek toe. Niet korsterig. De bultjes zien er rustig uit. Maar ik weet niet waar dit door komt. Ik heb aan een allergische reactie ergens op gedacht, maar dit kan het nauwelijks zijn want hij heeft niet apart gegeten. Nu dacht ik vanmorgen.. kan het door de billendoekjes komen? Ik gebruik ze al heel lang om ook even snel zn mond af te vegen. Nooit problemen mee gehad.. maar zou dit kunnen? Iemand ervaring mee?
Emma heeft dat ook vaak van die bultjes rond haar mond, ik dacht ook dat het door de doekjes komt.. dus ga gewoon met een doekje met water schoonmaken even om te kijken of dat het is.
Ja ben ik ook mee begonnen net. Het dramaspel was trouwens ook een stuk minder door een zacht monddoekje met warm water te gebruiken. haha! Alleen heb ik hem dus ook weer een boterham met jam gegeven. Beetje dom.. weet dus alsnog niet of het echt helpt zo.
Op de verpakking van de zwitsal doekjes staat een plaatje dat je het ook voor handjes en mond kunt gebruiken...
Als ik hier de billendoekjes voor hun gezicht gebruik krijgen ze ook altijd van die schrale plekjes rond hun mond.. met een washandje heb k dat niet dus die liggen nu standaard in het keukenkastje..
De oudste heeft ook lang schrale wangen gehad. Sinds we geen toetenvegers meer gebruiken gaat het een stuk beter. Ook de billendoekjes gebruiken we dus niet. Bij de jongste wel, daar zijn beide doekjes geen probleem. Het kan net even een stofje zijn dat irriteert, dat misschien wel in de billendoekjes zit en niet in de toetenvegers.
Hier was dat ook. Ik heb nu voor zijn billen pampers doekjes en voor zijn mond de toeten doekjes van de action. (Kosten 3x niks daar en zijn super goed!)
Geen speen (al een half jaar niet), kwijlen is nu zo goed als over dus daar kan het niet aan liggen. Ga maar een tijdje aan de natte monddoekjes voor het poetsen. En smeer nu even sudocreme erop zodat wat hij nu heeft in elk geval weg trekt. Die toetenpoetsers is een goede tip! Ik wacht nog even af wat dit doet, en anders is dat wel een goede!
In billendoekjes zit vaak zink of andere bestanddelen die niet zo geschikt zijn voor het gezichtje. Kan zijn dat het daarom komt. Beter is om dan doekjes te gebruiken die echt voor het gezichtje bedoeld zijn of gewoon doekje met water inderdaad
Hier kan mijn zoontje alleen maar tegen de snoetepoetsers van de ah. Bij alle andere krijgt hij een schrale kapotte huid. Misschien eens ander merk proberen.