Mijn kleine boef van 17maanden heeft zijn wimpers ontdekt. En dat voelt toch raar vindt hij... die haartjes zo boven je ogen. Hij zit er echt heel veel aan en trekt er ook aan. Ik vind het een naar gezicht, maar hij zal er geen last van hebben. Herkenbaar? en er iets van zeggen (maar zijn koppigheid zal waarschijnlijk winnen) of het maar gewoon negeren? of nog andere ideeën waardoor hij snel gewend is aan zijn gevoel van wimpertjes.
Mijne is 2 maanden jonger maar zit al een aantal maanden aan haar eigen har (hoofdhaar dus) te trekken, alsof ze het niet leuk vind om haar te hebben, ik wil het tegen houden maar dan zet ze het meteen op het gillen. Wimpers zit ze gelukkig nog niet aan.
het is toch ook raar als je zulke dingetjes aan jezelf ontdekt. als zn knuffeltje een los draaitje heeft vindt hij dat ook mega interessant en pulkt eraan...tja die wimpers dus ook. hopelijk heeft iemand nog een goede tip....
Mijn dochter is ook 17 maanden en doet hetzelfde! Dacht eerst dat er iets in haar ook zat maar ze vindt het gewoon interessant, die gekke haartjes boven haar oog