waar hebben jullie de bakjes gekocht? graag met prijs vermelden, evt foto? ik heb de avent, maar die is 240, nog te groot voor nu de eerste hapjes nu de beabe verdeelding in gebruik, kijken of dat handig is. maar nu 2 x pompoen gestoomt is hij al vol... denk misschien handig om ergens nog wat goedkopere kleine bakjes bij te kopen vorige week al bij action gekeken, kon daar nu niets vinden
Hier gebruikte ik in het allereerste begin gewoon een ijsblokbakje. Ik liet alles bevriezen en deed het dan in een diepvrieszakje. Kookte een paar dagen flink extra en kon dan weer een hele poos vooruit. Toen dat allemaal op was en hij at rond de 75-100 gram gebruikte ik hier dus wel de Avent bekers. Die had ik al in huis van toen ik nog fulltime kolfde de eerste weken. Verder hier en daar wel wat bakjes op de kop getikt, daar liep ik dan tegenaan en leek me handig. Maar geen idee waar ik die gekocht heb.
Die avent bakjes heb je ook in een kleiner formaat, 180 ml dacht ik. Daar deed ik in het begin maar 30 ml in. Bakjes die niet bestemd zijn voor babyvoeding moet je mee oppassen. Flessen en babybakjes zijn BPA vrij, dat geldt niet voor bakjes van de action of xenos ofzo...
OXO tot 6-delig set diepvriesdoosjes - Kleine Wolk Deze heb ik, erg blij mee, want ze sluiten af en dan zijn ze lucht- en waterdicht. Ideaal!
Ik had bij de prenatal fijne kleine bakjes voor ong 60ml in een handige tray. Zodat ik niet steeds bakjes kwijt was in de vriezer. Weet niet meer wat ze gekost hebben eigenlijk. Nu gebruik ik de bakjes voor yoghurt. Of als ik zelf groentespread voor op brood heb gemaakt.
Ik gebruik de bakjes van de Hema. http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/huis/keuken-en-eetkamer/koken/opbergen/voorraadpotten/5-pak-opbergdozenset-(80826000) Toen ze nog heel weinig at, deed ik het eerst in een ijsblokjesvorm. En daarna bevroren in de Hema bakjes.
Ik gebruikte die snackcups van de Babydump, die ook gratis bij online bestellingen va 20 euro zitten (met code). Deze zijn ook bpa vrij. In het begin gebruikte ik ook de ijsblokjesvorm.