Dreumes huilt tijdens ontbijt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mar14, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Inderdaad tussenweg misschien dan ja.
    Dat je zwanger bent maakt het wel zwaarder, dat snap ik. Maar de behoefte van je kind gaat dan toch voor? Ik moet er ook elke dag rond 6 uur uit voor Dafne, dan heeft ze trek. Lig ook liever tot 7.30 in mn bed, maar ja.

2. Mar14

Mar14 Lid

22 feb 2012
    77
    2
    8
    Ik zei niet dat ie elke dag om 6 uur wakker is hoor. Dat is echt uitzondering. Soms is hij 6 uur al wakker, maar de meeste keren eerder rond 7 uur. En trouwens vanmorgen gaf ik twee boterhammen en helemaal niks geen gehuil! Hij smikkelde ze helemaal happy op, dus denk dat dit een blijvertje is! Bijkomend voordeel is dat ik ondertussen ook zelf kan ontbijten. Nogmaals dank voor de tip, Noelle!

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Wat fijn! Hopelijk is het vanmorgen weer goed gegaan met de broodjes. En ja dat is het voordeel, je kan zelf ook even rustig ontbijten of een kopje koffie drinken haha.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kan je geen papfles geven?

Ik snap het idee van pap van een lepeltje wel hoor, maar in de praktijk; elk kind leert van een lepeltje eten! Niet perse door dat ontbijt maar zoals je al zegt, met fruit en avond eten lukt het toch ook? Ter vergelijking; onze kinderen hebben tot 3,5 bijna 4 jaar ( Ik denk dat dochter zelfs nog wel 4 was ) in de ochtend een melk fles gedronken. Gewoon omdat het rustig wakker worden was. Ze kunnen beiden prima uit een open beker drinken maar die melk 's ochtends vonden ze zo fijn. Dochter heeft ook heel lang een pap fles gedronken maar kan toch prima met een lepeltje eten. Gewoon voor het rustig wakker worden lijkt me een papfles op schoot zo veel fijner als enorm hongerig een bord pap eten ( Evt de papfles in pyjama? Hij is tenslotte al uren wakker voor hij zn ontbijt krijgt )

Deel Deze Pagina