Mijn dochter van 13 maanden heeft in de nacht van woensdag op donderdag flink overgegeven 2 maal. De dag erna wilde ze niets eten, gelukkig wel drinken. Datgene wat ze at, beetje fruit spuugde ze later weer uit. Vrijdag ging het iets beter had ook weer een boterhsmmetje gegeten, en fruit maar verder wilde ze op drinken na niets. In de avond ook weer overgegeven. Gisteren ging het hetzelfde dan vrijdag. En vanmorgen half boterhammetje en drinken, vanmiddag nijntje koekje en fruit. Beker melk masr dat was het ook. Ze heeft nu al 4 dagen geen warm eten gehad, en ook niet echt wat gegeten. Ik blijf haar wel continue drinken geven en dat pakt ze dan ook. Heb o.r.s gehaald bij de apotheek tegen uitdrogen voor de zekerheid, maar dit vind ze echt vies. Ze krijgt ook wel nog twee tanden door, zou het daar mee te maken hebben? Ik wil wel de h.a te bellen maar die zijn pas woensdag weer open ivm carnaval.. Moet ik hiervoor de hap bellen of afwachten tot dinsdag?
Als je het niet vertrouwt, gewoon HAP bellen. Ook al is er na onderzoek niks ernstigs aan de hand, ze nemen je niks kwalijk. Wij hebben ook 2 keer bij de HAP gezeten, bleek achteraf niks ernstigs te zijn ('normale' griep) en 1x oor ontsteking, dus achteraf maar goed dus. Met kleine kindjes nemen ze liever het zekere voor het onzekere.
misschien mogen voor de zekerheid even bellen? kan nooit kwaad toch, even overleggen met hun. ik zou wel goed de plasluiers in de gaten houden. en ros oplossen in ene klein beetje water, dan hebben ze het eerder op.
Ja ze zeggen dan of ze drinkt, een paar dagen zonder eten maakt niet zoveel uit, als ze maar goed drinken. Denk dat het een combi is met griepje en tandjes..
Die heeft ze wel plasluiers, ze is tussendoor spring levend en ze huilt met dikke tranen als ze haar zin niet krijgt..
heel erg hetzelfde beeld hier. mama en papa ook aan de buikgriep, dus een groot wasfeest hier. maar zolang ze drinkt en plasluiers maak ik me niet zorgen. hier wel weinig plasluiers... hopelijk morgen beter.
Oh wat enorm vervelend! Hier heeft mijn man het sinds vanacht ineens.. Dus denk indd ook aan buikvirus. Beterschap voor jullie