Dreumes in eigen kamer, het voelt niet fijn.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben er serieus van overtuigd dt je baby's heus wel wat kan leren...zo weet mijn dochter echt wel goed dat haar bedje is om te slapen, en de box om te spelen... Hoe weet ze dit? Omdat ik al duizenden keren heb herhaald dat zodra ze bijna in slaap dreigde te vallen bij mij op de borst ik haar in haar bedje legde.. En ja, soms moest ik dat nog 10x op een avond herhalen, maar ze weet nu gewoon dat als ze haar bed ziet dat het slaaptijd is (pavlov).. Iedere ouder moet dat uieraard op zijn eigen manier aanpakken, maar ik ben toch echt wel een voorstander van een goed begin is het halve werk.. :D

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Overigens denk ik niet dat baby's iets leren door maar te laten huilen!! Je moet je kind zelfvertrouwen en vertrouwen geven! Niet dat ik straks hordes moeders over me heen krijg die denken dat ik een harde leermeester ben! ;)

3. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb her niet over baby's hoor. Ik zeg ook niet dat het kwaad kan. Ik vind alleen dat het goed is voor een kindje om zelfstandig op een kamertje te slapen. Ik heb trouwens bij een vriendin gezien waar het op uit kan draaien... Die sliep met een kind van 6 tussenin. Heeft veel moeite gekost hem in z'n eigen bed te krijgen, hoe ouder hoe moeilijker denk ik. Maar iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt!

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hij ligt al in zijn eigen bed hoor. Hij kan niet eens tussenin. Dat gaat niet. Dan bouwt hij een feestje in de slaapkamer hahaha.
    Dus van tussenin liggen is geen sprake. Ook niet van een cosleeper, want hij staat een stuk van het bed af aan de andere kant.

Deel Deze Pagina