Zieke dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nina89, 27 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn meisje van 1 jaar en 2 maanden voelt zich niet lekker. Ze eet nauwelijks. Normaal houdt ze erg van eten. Wat geven jullie hiervoor in de plaats?

Help!

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Eten is niet zo belangrijk, drinken wel.

Ik ga toen ze ziek was veel water, thee, vruchtensmoothies (met of zonder yoghurt) en zelf gemaakte soep dan had ze toch wat binnen

3. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Mijn dreumes is ook ziek. Ze eet ook weinig. Vanmiddag heeft ze een stuk van een croissant gehad, slecht, maar ze heeft toch wat binnen. Drinken is idd veel belangrijker. Mocht ze overgeven dan kan je kleine beetjes tegelijk geven. Heeft ze diaree, zorg dan voor elke broek een glas/fles.

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Soep! Wij hebben voorraadje eigengemaakte kippenbouillon in kleine porties in vriezer, dat gaat altijd naar binnen. Ook als ze ziek is. Maandenlang houdbaar, en je pureert er zo wat groente en kruiden door.

5. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze drinkt alleen melk en eet wat yoghurt. Soms wil ze wat thee. Maar meer ook niet. Ze heeft al twee dagen helemaal geen zin in groenten. Geen stuk binnen gehad.

Hoop dat ze zich er snel door heen slaat. Volgende week hebben we een afspraak bij het consultatiebureau voor de prik. Ik kan hem denk ik beter uitstellen....

6. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Mag dat soep? Het is goed tegen overgeven, maar was bang dat dat te zout was...

7. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Papfles geef ik vaak vult en zitten wat voedingsstoffen in, de producten van Goodies, frambozenpofs ofzo en kaasknabbels wil hij hier meestal wel als hij ziek misschien omdat het bijna lucht is wat hij dan eet (licht op maag) geen idee maar dat wil hij vaak wel :s

Drinken is belangrijk eten halen ze vaak weer in als ze beter zijn.

8. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Niet als je het zelf maakt.

Kippenbouillon van Jamie Oliver- recept - okoko recepten

Ik gebruik gewoon kippenpoten, uurtje in schaal water met eetlepel appelazijn laten staan en dan alleen wortel en kruiden erbij en een paar uur in pannetje op laag pitje trekken. is erg lekker!

9. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Dank je wel, ik ga morgen meteen aan de slag!

Deel Deze Pagina