Goedemiddag dames, Ik heb voor ons zoontje die elk moment geboren kan worden de Marsupi draagzak aangeschaft. Ik wil uiteindelijk ook draagdoeken gebruiken, maar vind de Marsupi ook wel ideaal voor als ze zo klein zijn. Nu zit ik alleen te twijfelen over wat nou echt handig is om erover heen te dragen in de winter... Bijvoorbeeld een zwangerschapsjas met draagstuk, een normale (winter) jas met daaronder een draagvest of?? Tips zijn erg welkom!! Alvast bedankt!
Ik had toen hij klein was een gewone winterjas met lage hals, die er om heen paste. Soms droeg ik de jas ook open. Maar nu hij groter is, draag ik hem over mijn jas (soort dik vest) heen. Dat getrap en gewiebel onder mijn jas vond ik niet zo fijn.
Ik doen vaak mijn eigen jas dicht tot de billen vd baby en dan de rest open. Warm zat voor dat stuk zit toch draagdoek en kind
Wij hadden bij nr 1 een little frog draagcover. Beviel erg goed. Heb je ook in softshell variant. Of ik pakte jas van mijn moeder, zij heeft 1 maat groter dan ik. Nu een hele dure positie/draagjas maar goed baby moet nog geboren worden.