Hoi meiden, Ik ben voor onze dochter opzoek naar leuke leerzame apps voor op haar android tablet. Hebben jullie enige suggesties? Er zitten zoveel commerciële onzin ertussen dat ik er gek van word. Of je mag een deel gratis spelen en voor de rest moet je gaan betalen ben het zoeken een beetje moe. Vandaar dit topic.
De duplo apps zijn leuk. Niet echt leerzaam . En soundtouch wordt hier veel gedaan, heb ik wel gekocht omdat de gratis bersie minder opties heeft. (Bij de gekochte kun je wilde dieren, huisdieren, vogels, voertuigen, muziekinstrumenten en huishoudelijke apparaten) en de teken en puzzelapps vind hij leuk hier....
Juf jannie, bobo, woezel en pip, brandweerman Sam. Allemaal apps waarin spelenderwijs dingen worden geleerd.
Hier mijn dochter haar favorieten: *Pret voor peuters (heb wel het volledige versie en leerzaam) * Woezel & Pip Spelen In De Tovertuin * Dora * Juf Jannie (op de kinderboerderij) * Jigsaws (puzzels) met aan de voorkant een kip op het icoontje. * Leuk voor peuters (puzzels) het icoontje is blauw met een gele vlinder * Buzz Me! (soort mini telefoon voor je kind met neppe sms en whatsapp en spelletjes)
Er zijn brandweerman sam apps? !! Need to have! Youtube kids app is leuk, David vind de disney junior apps leuk maar die zijn helaas ook maar deels gratis..
Ja brandweerman sam is hier inderdaad ook in trek! En de mickey mouse clubhouse nog vergeten, vind hij ook leuk!
Tnx meiden! Heb een aantal gedownload kids vids vindt ze helemaal geweldig aangezien ze een babytv junkie is haha