Weer vaker nachtvoedingen na drie maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kkatinka, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Iets dat geloof ik vaker voorkomt. Wie heeft dit nog meer gehad?

Baby begon er steeds langer tussen te laten. Inmiddels zitten we weer op om de 2.5-3 uur, en vaak tussendoor ook nog een paar keer wakker. Gaaaaap.

De mama's die dit ook hadden: wanneer ging het beter? Weet dat ik daar niks aan heb haha maar ben nieuwsgierig.

En iemand een idee naar de oorzaak? Overdag is ze namelijk niet minder of korter gaan drinken (sterker nog, oversdag komt ze ook om de 2-2.5 uur en ze drinkt dan echt effectief en lang€.

Ik zoek wat herkenning denk ik haha. Inmiddels is dl 18 weken en al een week of 8 is dit zo. Geen sprong oid dus

2. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Bij mij gebeurde dit ook na 16 weken (3,5 maand). Ik heb er toen voor gekozen om bij de laatste fles rijstebloem te doen en bij het ontbijt ook. (180 water, 6 schepjes gewone voeding en 2,5 schepje rijstebloem door de voeding).

Ook ben ik voorzichtig begonnen met hapjes geven.
    Mede omdat het eten bijna uit onze monden vandaan gekeken werd.... Als wij zaten te eten dan leek hij wel een vogeltje.... met bakkie open ons te bestuderen.

Die twee weken voor de 4 maanden heeft hij cadeau gehad, hij was er blijkbaar aan toe om wat extra te krijgen.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier op vier maand. Ze werd toen ook alerter en actiever overdag, dus was gewoon honger denk ik. Ze is er spontaan mee gestopt op 7 maand.

Deel Deze Pagina