waneer doen jullie de voetenzak weer aan de buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1985beeb2009, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi

nou mijn vraag spreekt voor zich hihi
    vind het best moeilijk het is al best koud maar kan het nu al of wachten tot het nog kouder word want het moet immers nog echt winter worden

gr 1985beeb2009

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik lees ff mee vind dit een hele goeie
    het probleem hier is slofjes en sokken trekt meneertje hier uit.
    lopen doet hij nog niet
    schoentjes heb ik wel maar vind meneer verschrikkelijk
    en buiten zijn vind meneertje heerlijk

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ja, dat vroeg ik me ook af!
    Nu ook, het is best koud al buiten. En de kleine zit wel stil in de Bugaboo natuurlijk..
    Heb de voetenzak er net wel in gedaan. Kan de bovenkant altijd halverwege doen, of er nog even afritsen.

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik nu al. Maar trek hem dan daaronder nog niet al te warme kleding aan. Als het echt winter wordt trek ik hem dikke kleding aan met de voetenzak. Het is nu wel fris buiten en ze zitten natuurlijk ook stil waardoor ze het ook niet warm krijgen

5. MiSe

MiSe Niet meer actief

En doen jullie nu ook al een winterjas aan dan? Ik zit daarover zo te twijfelen, het is best fris al namelijk..

6. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    nou mise wou het net vragen of er dan wel een winterjas onder aan moet of gewoon een lekker trui met zomer jas of body warmer

7. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Winterjas van Levi is nog iets te groot, dus heb hem een (dik) vest aan met capuchon.

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik heb hem al een paar weken aan de buggy zitten. Is het wat warmer dan rits ik dat bovenste dekje eraf. En ik trek hem een lekker warm vest aan en nog niet zijn winterjas.

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik heb hem er ook al lang in hoor, lekker warm. Dit weekend heeft ze haar winterjas ook al aan gehad, het was hartstikke koud op de fiets en in het bos.

10. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Hier zit hij er ook al een paar weken in en bij wat warmer weer rits ik de bovenkant eraf.

Voor in de bugaboo doe ik hem een herfst jasje aan, anders is het te warm. Op de fiets doe ik wel een winterjas,wantjes en mutsje op.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier zit de zak er ook alweer eventjes in.....
    Als het te warm is rits ik hem gewoon open!

12. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ik heb de voetenzak sinds gisteren erop merkte dat t toch wel frisjes is geworden. Aangezien me zoontje ook altijd zijn schoentjes uittrapt krijgt die al snel koude voetjes die voetenzak is nu dus ideaal. Winterjasje had ik hem gisteren ook aangedaan. Daarvoor deed ik hem nog een dikke vest aan maar vind het daar nu toch wel te koud voor. Ik doe er dan wel gewoon een truitje onder en een dun broekje anders word t wel echt te warm. Van de winter doe ik een trui eronder en warme broekje.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ligt de voetenzak (van de MaxiCosi Mura) er standaard in. Jayden krijgt nu zijn winterjas aan en zijn beentjes gaan in de voetenzak. Straks als het nog kouder wordt gaat ie helemaal in de zak, maar als ik dat nu al doe heeft ie straks geen warmte meer van de zak als het nòg kouder gaat worden..

14. kiddie

kiddie Niet meer actief

Die hebben wij ook maar die is zo groot! Alleen een piepklein hoofdje komt eruit, geen gezicht. Lijkt wel Siberie!! :p

15. tulip

tulip Niet meer actief

Ik praat dan even over vorig jaar, want mijn dochter is nu al bijna 2, ik deed nog niet zo snel de zak erin. Je kunt dan als het echt winter is bijna niks anders meer aan doen. Een winterjasje wel, dat heeft ze nu ook aan, maar de voetenzak, dan moet het wel een eindje onder de 10 graden zijn.

Ik bedoel dit dus voor een uurtje of 2 in de stad of het dorp, als er echt een hele gure wind staat of je bent een hele dag in de efteling of dierentuin ofzo, dan is het al weer anders.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja wel of geen gezicht, tis wel lekker warm! Het is ff niet anders..

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb vanochtend net de voetenzak in de bugaboo gedaan.
    Maar toen we gingen wandelen heb ik hem alleen een beetje over haar beentjes gedaan.

In de buggy doe ik hem nog niet....dat doe ik pas als het echt koud is.
    Sowieso zit ze nooit zo lang in de buggy, dus vind het nu nog niet nodig.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier wel al een lekkere winterjas.

Maar nog geen voeten zak wel een dekentje over de benen.

Maar de voeten zak gaat er deze week wel op. Want vind het ook koud. En ik ben echt geen kou kleun.

Ik doe de zak van de maxi er straks in moest hem even wassen kijken of dat gaat werken.

Als het echt winter word dan pak ik haar lekker helemaal extra dik in met voeten zak en desnoots met een dekentje er bij. Hihi. Je kunt beter laagjes uit doen dan laagjes te wijnig bij je hebben.

Moet alleen nog een losse muts er bij halen en wantjes. Maar ja met een baby van 8 maanden straks in de winter een minidreumus of ze de wantjes laat zitten betwijvel het. Het zelfde met de wantjes. ach goed opletten en steeds terug doen.

Kan alleen niet wachten tot de eerste sneeuw valt dat bekkie straks als alles wit is. voor geen geld te beschrijven. Gisteren zag ze in scheveningen vogels ze vond het, het einde hihi.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    De voetenzak zit er hier al een tijdje op, maar nog maar een enkele keer dat het bovenste deel er ook op zat en dicht was (1 of 2 keer oid). Dan had ze een lekker dik vest aan.

Vandaag voor het eerst haar winterjas en wantjes aangedaan, omdat we gingen fietsen.

Van de winter gaat ze met winterjas, wanten, sjaal en muts in de voetenzak. Eventueel met een extra dekentje, deed ik vorig jaar ook.

20. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Gister waren we in Walibi. Toen voor het eerst de voetenzak gebruikt. Tygo had verder een trui, vest, spijkerbroek en mutsje aan.
    Later heb ik zijn muts af gedaan.

Deel Deze Pagina