Dreumes kan niet meer lopen met schoentjes, te vroeg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    @samarinde
    Ben het helemaal met je eens hoor. Goede schoenen zijn belangrijk en ontwikkeling van de voet moet zo goed mogelijk gaan.

Denk alleen wel dat in de praktijk het schoentje niet eens zoveel uit maakt.... Bij mijn zoontje zou het gaan om een half uurtje per dag ofzo dat hij buiten zou lopen. Voor de rest loopt hij binnen op slofjes of sokjes.
    Weet nog dat ik voor mijn dochter ook met de grootste zorg vervolgschoentjes had uitgezocht .(ze was toen 1,5 ofzo) en waar liep ze uiteindelijk het meest op? Juist, haar regenlaarsjes.....
    Kijk als ze naar school gaan hebben ze hele dagen schoenen aan. De oudste heeft haar schoentjes nu aan twee ochtenden op de psz en als we ergens naar toe gaan. Thuis loopt ze in huis op sokken of blote voeten en buiten op laarzen of oude schoenen...
    Heb ook wel gehoord dat het voor de voetjes belangrijk is om verschillend schoeisel te dragen en veel af te wisselen.

Voor mijn zoontje vind ik het belangrijk dat hij een paar schoentjes heeft waar hij goed op kan lopen buiten. Of dat nou met flexibele zool is of stevigere zool. In de winter loopt hij toch 90% van de tijd binnen op slofjes..

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Dat is ook zo, Ikke :)
    Maar het gaat om de intentie he? Haha..
    Ik reageerde zo uitgebreid omdat ik het jammer vind dat mensen soms verkeerd en eenzijdig worden geïnformeerd. Ik voel dan de behoefte om te vertellen hoe het werkelijk zit of hoe je het van de andere kant kunt bekijken :cool:

Deel Deze Pagina