Hai, Ik ben benieuwd hoe laat jullie kleine de laatste fles krijgt. Mijn dochtertje van zes maanden heeft altijd moeite om na de voeding van drie uur nog een slaapje te doen. . Met als gevolg dat ze om half zes begint te jengelen. Meestal rek ik het nog een beetje zodat ze om half zeven de fles krijgt en daarna naar bed gaat. Vaak is ze dan over vermoeid als ze dat middag slaapje niet heeft gepakt. Ik zit eraan te denken om de fles dan maar gewoon om zes uur te geven. Al vind ik dat wel erg vroeg! Eerstvolgende fles is om half acht in de ochtend. Wat vinden jullie?
Lastig te zeggen aangezien je niet beschrijft hoe de rest van haar schema eruit ziet en of ze nog 's nachts komt voor voeding. Hier wil dochter wakker niet meer drinken dus krijgt ze de fles zodra ze in slaap is. Dan slaapdrinkt ze m zo leeg. Verschilt dus per dag maar ongeveer tussen 19.30 en 20.00. Ze krijgt dan om 23u nog een grote fles en trekt de nacht dan door.
Hier ook laatste fles om 18:00 en dan naar bed. Dat is al maanden zo. Ze slaapt dan gewoon tot de volgende ochtend
Hier krijgt ze sinds ze 7 maand is de laatste fles rond 18.30/19u, na een crèche-dag al om 18u. Langer trekt ze het niet, dan is ze echt stikop. Voordien sliep ze tot 6u, de laatste maand is het tot 7-9u gelukkig
Dl is al wat ouder maar dit is haar schema ( ongeveer dan he) 5.45 papfles 9.30/10.00 fruit en sap Slapen 12.00/13.00 boterham en sap 15.30 koek/liga Slapen 17.00/17.30 avondeten 19.30 fles 150.ml 23.00 fles met rijstbloem 180ml Ps sap 150ml doet ze een hele dag mee
Mijn zoontje is nog maar bijna 5 maanden maar Hij is wakker tussen 17.00 en 19.30 gaat dan slapen tot 22.00 krijgt dan zijn laatste flesje en slaapt ( behalve tijdens ziek zijn ) door tot 06.00 dan de fles en dan weer slapen tot 09.00
Hier hoefde ik dat echt niet te doen, dan was hij ergens midden in de nacht klaar wakker. Dus wat ik hier deed was rond 17.00 z'n groente hapje met evt. een klein flesje ervoor of erna. Dan ging hij rond 17.30 even naar bed, kon ik koken en konden wij rustig eten en dan rond 19.30 haalde ik hem er weer uit. Moest hem dan vaak wel wakker maken, omdat hij eigenlijk ook aan z'n nacht begon, maar hij vond het niet erg om wakker gemaakt te worden. Dan rond 19.30 even mee naar beneden en met pappa kroelen en wat spelen, dan gingen we tussen 20.00 en 20.30 naar boven als er gedoucht of gebadderd moest worden en dan rond 21.00 z'n laatste fles en dan ging hij weer naar bed en sliep dan ongeveer tot 5.00, dan kreeg hij z'n eerste fles en sliep hij verder tot een uurtje of 8.00/9.00.
als ze moe is gaat ze gewoon naar bed. Meestal word ze rond 17:00 al jengelig maar uiteindelijk is ze pas rond 19:00 echt moe. Ze krijgt vandaag voor het eerst tussen 19:00-19:30 der laatste fles. Normaal maak ik der rond 21:00 nog even wakker om der fles te drinken.
Ik heb S nog nooit wakker gemaakt voor een voeding, behalve nu smorgens voordat ik ga werken. Hij wil nu zijn laatste voeding rond 18.30 en slaapt dan tot ergens tussen 7.00 en 9.00. Soms is hij na een lange dag bij de oppas wel erg moe en ligt hij er om 18.30 al in, ook goed (kunnen wij rustig eten)... Overdag doet hij meestal 2 slaapjes van 45 min tot 2 uur.
Hier precies hetzelfde. Hier kreeg ze voorheen ook om 21.00 laatste fles en sinds vanavond ook om 19.00 laatste fles dus ben benieuwd wat ze doet..
Hier vanaf 4 maanden ook 19u laatste fles. En nog steeds.. En hij wordt 's nachts ook nog wakker voor een fles, nog steeds.. Maar houden we ook zelf in stand. hij was er al een tij vanaf maar werd ziek en toen was ie weer terug.. Tijd om weer af te bouwen hier. Als het niet gaat kun je ook nog proberen om elke dag steeds een half uurtje vroeger te geven. Totdat je op de gewenste tijd zit.
Hier ook de laatste fles tussen 1900/1915, 180 cc en rijstebloem. Dan de volgende ochtend 0700 weer z'n fles, naar bed tot 0900. De laatste week komt ie alleen rond 0500 al, normaal gesproken nooit.. 😕