dreumes komt niet in slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    zoals de titel al zegt; onze dreumes (17mnd) komt niet/moeilijk in slaap. op het moment dat we hem in bed leggen is hij nog zo druk. liggen/zitten/ staan/ vallen/ huilen/schreeuwen/praten/ met de armpjes en beentje slaan en schoppen...
    vaak valt hij pas om 21.00/21.30 uur slaap. Dan zijn we dus al vanaf 19.00 uur met hem bezig. herkent iemand dit en wat hebben jullie er aan gedaan???
    Ik heb vandaag bij de drogist Kindival gekocht van VSM. Ik hoop dat dit aanslaat en hij er wat rustiger van wordt. Maar goed dat zal een paar dagen nodig hebben voordat het gaat werken.
    ps. we hebben al een heel duidelijk avondritueel. Vanaf 18.00 uur geen tv meer aan en drukke spelletjes, 19.00 uur schone luier, pyama aan, flesje, tanden poetsen, liedje zingen en naar bed!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is het dan niet gewoon te vroeg voor hem? Hier hebben we bedtijd een halfuur verlaat en probleem was opgelost (nu wel weer rommelig ivm tandjes/kiesje)

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We hebben alleen vandaag het probleem van niet slapen ondervonden. Maar dat vanwege het warme weer. Ik zou ook eens proberen hoe het gaat als je hem een half uurtje later in bed legt. Lijkt me ook dat hij nog niet moe genoeg is. Het is de kunst te zoeken naar het kwartiertje voordat hij moet is ... dat werkt bij ons het beste. Meneer wil dan naar zijn verhaaltje luisteren en gaat dan zelf liggen en slaapt beter als dat hij niet moe genoeg is of te moe is ...

4. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
  5. adi

adi Niet meer actief

Misschien is het inderdaad te vroeg voor hem. Hier gaan ze in de zomer tussen 20 en 20.30uur naar bed. Eerder moet ik het niet proberen.
    Gisteravond met die hitte zat mijn dochtertje tot 22.30 beneden.

Deel Deze Pagina