Dreumes komt te veel aan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stelpie, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn oudste was ook een dikke baby en dreumes en is nu met bijna 4 jaar een slanke den. Heb haar nooit rare dingen gegeven, maar ook nooit commentaar gehad van het consultatiebureau hoor.

2. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier een meisje van 6 mnd oud die al bijna 11 kilo weegt bij een lengte van 77 cm.
    Ze loopt bij de kinderarts vanwege haar te snelle groei.
    Dit is haar groeicurve.
    Ze lag in de buik ook al 6 weken voor in groei.
    Ze is 3.4 weken eerder geboren.

3. Lovemykids4

Dan wil je mijn dochter niet zien wat ze eet.
    Die eet al 2,5 boterham weg en is 6 mnd oud ;)
    2 bordjes pap per dag en 2 stuks fruit en 200 gr groente.

4. Lovemykids4

Mijn zoons wogen met 6 mnd beidden 12 kilo.
    Met een lengte van 86 cm en 78 cm.
    Daar is deze dochtertje nog ligt bij vergeleken met haar broers.
    Die wogen met 12 mnd oud 16 kilo en 15,5 kilo.
    Hun lengtes waren toen 93 cm en 89 cm.

Nu is oudste zoon normaal kwa gewicht en zoon 2 is nog wel iets stevig.
    Bijna 8 jaar weegt 49 kilo bij 1m57.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Het is ook nooit goed. Als ze verder goed gezond is en zich goed ontwikkeld zou ik me er niet te druk om maken. Ze eet gewoon gezond toch.

Die van mij eet veeeeeeel maar komt niet aan, is 13,5 maand en qua lengte gemiddeld (76cm) maar weegt maar 8,4 kilo.
    Heeft een stilstand gehad rond 9 maanden en is laatst ziek geween en is toen 650 gram afgevallen in een week.

Normaal gesproken kan hij de hele dag door eten. Hij krijgt ochtends 200ml melk met bambix, dan fruit (vaak 2 hele stuks, hij kan 500 gram aardbeien op :0). 's Middags 2 a 3 boterhammen met margarine en hartig beleg.
    Tussendoor een cracotte cracker en rijstwafeltje. Soms nog wat meer fruit, soepstengel of plakje worst als extra. 's Avonds eet hij een vol bord of heel potje leeg en erna nog een bakje yoghurt en nog 100ml melk.
    De hele dag door mag hij 1 flesje verdunde diksap en verder veel water.

6. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet druk om maken. Mijn zoon is 17 maanden en 12,2 kilo en 85,5 cm
    Hij is net een beetje aan het lopen, met zijn lekkere beentjes. Ik krijg ook vaak te horen dat hij een grote jongen is. Maar als je hem ziet dan eet hij niet eens veel en heel gezond ook. Vaak krijgen ze nog een groeispurt of gaan ze qua gewicht opeens heel langzaam. Ieder kind is anders

7. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Volgens mij valt het wel mee. Geen idee hoe lang m'n zoontje is, heeft kleding maat 86/92 en weegt ook 12 kg. Na het bureau ga ik pas weer als hij 2 is, krijg ik ook geen commentaar/advies etc. Verder eet hij bijna hetzelfde alleen minder brood. 'S ochtends en 1 en 's avonds anderhalf. Waarschijnlijk lust hij meer maar ik vind het genoeg zo.

8. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Dat zie ik wel bij mijn twee oudste kinderen. Ik zie aan de buik wanneer ze de lucht in gaan. Ze worden dan eerst wat dikker om vervolgens de lucht in te schieten.

Deel Deze Pagina