Hoi meiden! Ik weet niet of het hier goed staat... Anders moet hij maar worden verrplaatst Mijn collega is pas geleden bevallen van een meisje. Namens het hele team van mijn werk (ongeveer 20 pers.), koop ik het kraamcadeau. Binnenkort komt de desbetreffende collega langs met de kleine en dan willen we de cadeaus aanbieden. Ik heb al een aantal kleine dingetjes, maar heb nog geld (ongeveer 50,-) voor iets groters. Heeft iemand een leuk idee wat ik daarvan zal kopen? Liefs Tamara
tja...wat heeft ze al? misschien een leuke boxmobiel...of een draagzak? of een wipstoeltje? zoiets zou ik dan denken
kadobon voor een fotoreportage ik werd een beetje gek van al het speelgoed dat we kregen.....de kadobon vond ik echt super leuk
Eens met Pandora. Ik heb het eens gegeven (dat was een goeie voor de kraamtranen) en toevallig is ook een collega van mij bevallen en we gaan het haar ook geven met de afdeling.
Ik zou ook voor een cadeaubon gaan. Kunnen ze zelf kijken wat ze nog nodig zijn en wordt altijd gewaardeerd. Tenminste, hier door mij toen wel.
Ik heb van m'n collega's een Lodger wrapper gekregen, vond ik erg leuk! En van de collega's van mijn man een leuke babygym. Cadeaubon voor een fotoreportage vind ik ook een leuk idee.
Ik zou er een paar mooie kinderboeken van kopen. Rupsje nooit gedacht bv. Klassiekertje die in geen kinderboekenkast mag ontbreken!! En wat dacht je van de gouden boekjes en... wat is er mooier dan kinderboeken...
Ja indd kinderboeken of een besteksetje met de naam van de kleine erop. Of een bon voor een fotoshoot. Hahah er is zoveel leuks te bedenken! xx
zo klassiek dat je de naam van het boek verkeerd hebt. Rupsjenooitgenoeg heet die! Bon voor foto reportage had je mij niet blij mee gemaakt. Waarom bel je niet even of ze nog iets specifieks nodig heeft?
Ja natuurlijk, wat stom van me jRupsje nooit genoeg is het.... toppertje is dat hoor!! en al die boekjes van Nijn... daar kan ik ook geen genoeg van krijgen...
Ik heb van mijn collega's ook boeken gekregen. Van Dribbel en Dikkie dik. Echt super leuk. We lezen nu voor uit die boeken.
Een babymandje van NIE•NE met naam van de baby erop. Heel persoonlijk en niemand verwacht het. De kleine ronde is prima voor alle verzorgingsproducten op de plank in de babykamer. Charlie