wie heeft er nog meer z,n lekkere makkelijke luie baby. Ik moet er altijd wel om lachen. Veel kleintjes van zijn leeftijd (5 maand) rollen al om enzo. Ons mannetje vind het allemaal prima op zijn rug. Hij is erg handig met zijn handjes, kan dingen die naast zich maar ook dingen die achter zich liggen pakken. Dus ja waarom dan omrollen.
onze oudste was zo.. die kon wel goed zitten als ik haar neerzette vanaf 6 maanden. Haar fijne motoriek was uitstekend en op haar buik liggen vond ze verschrikkelijk Dus waarom rollen? Met 9,5 maand deed ze dat voor het eerst... (buiten een toevallige, per ongelukke rol om)
geniet van je luie exemplaar ! Laat hem maar lekker zo z`n gangetje gaan, komt vanzelf wel dat hij door krijgt dat draaien/kruipen ook wel eens handig is. En geniet ook van de stilte hier had ik juist 2 gefrustreerde exemplaren die vanalles wilde wat ze niet konden en dan enorm boos konden worden . Zegt ook helemaal niets had ook ooit zo`n heerlijke oppasbaby totdat hij ineens bedacht dat hij ook weleens iets actiefs kon gaan doen en toen ging hij ineens heel hard in zijn ontwikkeling.
Ja, hier ook een heel tevreden en makkelijke (luie) baby... (huilt eigenlijk alleen als er echt iets is... en als hij zijn fles voorbij ziet komen....) Tot twee dagen geleden lag hij eigenlijk prima op een plek te blijven liggen op zijn rug met een speeltje te spelen. Op zijn buik vond hij eigenlijk ook prima om dan na 15 minuten even te mekkeren omdat hij toch wel wat moe begon te worden. Nu heeft hij eigenlijk net ontdekt dat hij als hij op zijn rug ligt kan draaien om ergens bij te komen, hij kan ineens van zijn buik naar zijn rug draaien en draait hij af en toe op zijn zij... Maar ik moet niet proberen om hem los neer te zetten want dan kukkelt hij gewoon om (Nu is hij trouwens 6 maanden en 6 dagen)
ja die hebben wij!! omrollen weet ik niet meer maar was meneertje wel laat mee.. meneer is nu 14 maanden en heeft net 2 maanden het tijgeren ontdekt haha..
Haha is wel schattig hé! Mijn dochter kon rollen toen ze 4 maanden was maar ze doet het bijna nooit. Als er een speeltje bij haar voeten ligt, werkt ze dat met haar voetje net zover omhoog tot ze erbij kan. En als ze niet bij een speeltje kan, pakt ze wel een andere, of anders maar niks
Ja hier! Zijn hoofd omhoog houden deed hij niet. Ik ging met hem oefenen, dan legde ik hem op mijn benen met zijn hoofd richting de tv. Wat deed meneer? Hij ging lekker met zijn hoofd op zijn handjes tv liggen kijken! Heerlijk toch . Rollen en tijgeren was hij ook erg laat mee. Maar lopen deed hij dan weer vrij snel, een paar dagen voor zijn verjaardag liep hij definitief los!
Ja hier ook zo'n exemplaar. Hij is nu bijna 5,5 maanden en vind nu vooral zijn voeten erg interessant. Die pakt hij altijd vast als hij op zijn rug ligt en hij laat zich dan op zijn zij rollen. En daarna weer terug. Dat was het hahaha.