nu het kouder wordt weet ik niet wat ik alyssa aan moet trekken. alyssa heeft momenteel nog gewoon een romper met korte mouwen en een truitje aan. als we naar buiten gaan krijgt ze een lekker warm vest aan en gaat ze in de voetenzak. zelf heb ik het vrij snel koud dus ik kan haar beter niet net zo kleden als ik mezelf doe want dan wordt het al gauw te warm. het is bij ons binnen ongeveer 21graden. wie o wie kan me op weg helpen? liefs doris
Ik zou haar nu nog niet te warm kleden want dan heb je voor straks als het echt heel koud is niets meer. Hier doen we ook nog gewoon een rompertje met korte mouwen en een normaal truitje er over als we naar buiten gaan en het koud is een vestje en dan tot vorig weekend haar zomer jasje nu krijgt ze haar winter jasje aan. Als we een keer savonds op bezoek gaan ofzo doe ik haar wel een rompertje met lange mouwen aan of bijvoorbeeld een mailotje. Verder heb ik altijd een warm truitje bij me voor als ik het idee heb dat ze het echt koud krijgt ook zitten de handschoentjes al voor de zekerheid in de luiertas als ze dan koud aan voelt is het zo aan gedaan . Doe mij maar de lente naar mijn idee toch het makkelijkste jaargetij met kinderen
nou idd. of de zomer dat je weet dat je bijna niks hoeft aan te trekken. ik wil haar ook zeker niet te warm aankleden omdat ik dan als het echt heel koud wordt weer met hetzelfde probleem zit. en aangezien we niet op de noordpool wonen hoeft dan ook niet te veranderen in een escimo. liefs doris
nadeel van een warme zomer is alleen weer dat als het zo warm is zelfs bloot nog te warm is, nou goed hebben we daar in Nederland wel is waar niet zo heel erg veel last van maar toch Hopen maar op een niet al te koude winter!
Hier ook een rompertje met korte mouwen, een gewoon truitje, wel een maillotje en een lange broek of een jurkje. En buiten een winterjasje, sinds vorige week. Als het echt koud wordt liggen de rompers met lange mouwen en dikkere truitjes klaar. En een maillotje trek ik aan omdat sokjes hier een ramp zijn, zo heeft ze buiten lekker warme benen. Oh ja, en ze heeft nu leren babyslofjes, zo blijven haar voetjes ook lekker warm. En ik vind het wat 'aangekleder' staan (en megaschattig!).
Hier een romper met lange of korte mouwen, hoe het uitkomt. Eroverheen een truitje (shirt) met lange mouwen. Verder sokken en slofjes onder z'n broek. Naar buiten een vest met capuchon en hij zit op de voetenzak, nog niet erin. Ik hoor nog geen geklaag
Jesse gaat sinds een paar dagen mee op de fiets, dan krijgt hij echt wel zijn dikke winterjas aan en schoentjes. Vandaag hebben we de kinderwagen omgebouwd tot wandelwagen en ik weet nog niet precies wat hij daar zal dragen, maar ik denk toch wel z'n winterjas als het fris is, want kindertjes zitten stil, en zelf loop je. Dan ben je sneller warm.
het gaat me niet zozeer om de kleertjes voor buiten. buiten krijgt ze lekker dr vest aan. (winterjas is nog iets te groot en vest is ook warm) ik weet niet goed wat ik dr binnen aan moet doen. als het zonnetje schijnt is het binnen al snel lekker warm, maar als het bv regent dan is de temp wel hetzelfde als met zon, maar dan voelt het zo koud aan. liefs doris
nou vanmorgen vond ik het al erg koud hier, Friesland dus mijn dochter van 4 had de winterjas aan , met sjawl, handschoenen en muts en mijn zoontje van bijna 2 jaar had een gevoerde broek aan met trui, winterjas met muts en handschoenen dat vond ik vanmorgen wel nodig , hij zit dan in de buggy en dan is het met stilzitten al snel koud op de terugweg van school hoefde de muts en sjawl niet meer, maar vanmorgen vroor het echt
hier draagt Fae binnen gewoon een broekje en truitje (longsleeve) en eronder een rompertje met korte mouwen of zonder mouwen (hoe het uitkomt op de stapel) . De temperatuur in huis blijft toch vrij gelijk en ze voelt niet koud ofzo. Oja natuurlijk wel sokjes eronder. Ik zit er wel aan te denken kniekousejes te halen, om te voorkomen dat ze met blote voetjes ligt en voor als ze haar broekje richting haar mond probeert te trekken en er dus bijna een korte broek van maakt . In de box ook nog slofjes. Buiten heeft ze een soort sportschoentjes aan voor de warmte en een jasje erover. Soms nog een dekentje. Maar ik hou de temperatuur in huis en haar temperatuur vooral in de gaten. Of het regent of dat de zon schijnt probeer ik expres niet naar te kijken, tenzij het ervoor zorgt dat de temperatuur in huis daalt, maar nu de verwarming weer aangaat, is dat ook minder van belang. Ik ben ook niet van plan haar meer kleertjes aan te doen geloof ik. Tenzij ik weet dat we een dag veel buiten zijn ofzo (volgende maand naar disney) , dan hou ik er al wel rekening mee met de onderkleertjes, maar nu niet.