vandaag weer langere wandeling met papa er bij en hij bleef mijn hand vasthouden...zelfs in speeltuin wilde hij t niet los laten.hahahah.
weet je, ik denk nu dat hij nu een of ander sprong achter de rug heeft of zo. gister kan hij deuren met deur kruk gewoon opne maken en vandaag bouwt hij abrick blokjes(die hij n tijdje niet wilde spelen)het was misschien zo een wilde sprong van 6 weken lang...18 maanden sprong?
Dat zou heel goed kunnen. Wij merken het tegenwoordig aan het vroege wakker worden en slecht inslapen...
we hebben t andersom met sprongen. hij sliep vr zijn doen best goed de laatste tijd. ik denk nu dat blup methode echt werkt. vandaag met papa en mama via bospad naar n kinderboerderij en ook in de winkel peuter bedden gekeken. zonder hysterie etc. het ging geweldig weer. buggy gewoon in de auto gelaten. hij is nu natuurlijk erg moe.nogmaals bedankt blup! luna; hoe ging het verder? ik hoop ook geweldig goed.
Belize, hier ging het niet zo goed met de wandeling gister. Hij was denk te moe om te lopen want hij wilde of gedragen worden en anders lag hij op de grond..hihi. Maar morgenochtend even een kleine wandeling doen dus dan doe ik weer even verslag hier. Super dat het vandaag bij jullie weer goed is gegaan. Kan idd een mega sprong geweest zijn!!
aan t eind van de wandeling was hij ook erg moe toen hij de auto zag ging hij op de grond zitten met handen omhoog naar papa=draag me! de laatste meters bij papa. maar dat is niks in vergelijking hoe moeilijk hij was zonder hand vast houden. succes morgen.ik ben benieuwd.
Wat een nuttige topic aangezien ik hetzelfde "probleem" heb. Buiten = l-mama niet meer zien of horen- recht vooruit-overal en nergens. Aan het handje lopen? Echt niet, of anders boos en zichzelf op de grond gooien. Ik zit er al dagen mee, over hoe en wat omdat het buiten zijn voor ons beide niet zo leuk meer is, omdat hij altijd al snel weer huilend in de buggy eindigd en ik altijd maar weer snel naar huis wilt, erg jammer want we zijn altijd graag elke dag buiten! En nu las ik een reactie van belize over dit topic en ik ben er blij mee, heb de tips nog niet uitgeprobeerd maar ik ga het zeker doen na de positieve reacties, en vooral de tip van blup. Nu is hij met papa gaan wandelen, keek naar buiten toen ze samen naar buiten liepen en zag hem niet aan het handje en doelloos hard lopen en papa er snel achteraan, dus dit straks met papa bespreken dat we het samen zo gaan doen, dat hij voortaan ons hand vast houdt, en dit direct bij het naar buiten gaan bij de deur. Vanaf morgen eens proberen, hoop dat het bij ons jochie ook gaat werken.