Nanny care sensormatje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kleintje88, Oct 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Heeft iemand rrvaring met de nanny care sensor matje?

Onze zoon is een buikslaper, doet hrt prima op zn buik, slaapt ook heerlijk!
    Maar nu gaat hij naar het kdv en daar mogen kindjes niet op hun buik slapen ook niet als je ervoor tekent.. Ze mogen wel op de groep blijven slapen op de buik maar dat is erg onrustig: gevolg onze zoon slaapt daar nog geen 40 minuten op een dag, hele korte hazenslaapjes..
    Nu wilde ik overleggen of het wel mag als hij zo n matje onder het matras krijgt, maar werkt het? Of gaat dat ding vaak onnodig af? (is natuurlijk ook niet de bedoeling dat andere kindjes wakker worden ;) )

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij is ie 1x vals afgegaan. Ben me rot geschrokken! Heb m gelijk in de kast gelegd en niet meer gebruikt.

3. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Ik heb hem ook lang gebruikt! Zonder problemen. Ik vond het een geruststellend gevoel. Hij lag net niet midden in bed omdat ons mannetje vaak omhoog kroop in bed. Nooit vals alarm gehad totdat hij een maand of 10/11 was, en helemaal onder in bed kroop. Toen hebben we hem opgeruimd.

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Voor mijn dochtertje heb ik ook een nanny care. Ik kreeg het vergoed via mijn verzekering. Het alarm is een paar keer vals afgegaan doordat mijn dochtertje helemaal tegen de spijlen van het bedje lag. Schrok me rot! Maar toch liever vals alarm dan geen alarm. Je kan er trouwens ook een 2de matje bij kopen en die aan de eerste bevestigen.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ik heb er eventueel een te koop voor je. Hij is nieuw. Pb me maar als je intresse hebt :)

6. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

Jan 2, 2012
    838
    0
    0
    Wij hebben hem ook en zijn er erg tevreden over. ondertussen is hij 20 maanden en staat hij vaker uit dan aan.
    bij ons op het kdv mocht hij niet gebruik worden omdat het niet wetenschappelijk bewezen is

Share This Page