Hoi hoi, Geslachts echo gehad en volgens de echoscopist krijgen wij een meisje❤ Als ik de echo zie twijfel ik een beetje. Willen jullie eens meekijken?
Tjah... ik zie geen piemeltje dus lijkt me een meisje. Wel 'lastig' dat het een echo van de zijkant is en niet recht van onderen.
Helaas geen echo van de onderkant. Alleen deze foto. Ik ga zeker wachten tot de 20 weken echo! Bedankt voor jullie reacties
Ik niet eigenlijk. Dat termijn is te laat voor de nub, bij mijn dochter was er met 16+3 al echt duidelijke schaamlippen te zijn en er stak niks meer uit (dus ook geen nub achtige dingen). Maar dat was een echte potty shot. Dit ziet er ook niet uit als een nub dus als het geen jongetje is ben ik heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wat het dan wel is. Ik vind dit niet overtuigend meisje maar then again, geen idee wat de echoscopische gezien heeft wat wij niet zien natuurlijk.
Ben nu wel heel nieuwsgierig wanneer je de 20 weken echo hebt en wat daar voor een geslacht uit komt. (Wij kregen met 16 weken ook zeker een meisje. Maar met 20 weken echt een jongen hihi)
Morgen ochtend heb ik de 20 weken echo! Ben ook onwijs benieuwd. Ik twijfel nog steeds😊 laat het morgen weten!
Zo'n foto heb ik ook van de geslachtsbepaling. Dit is een meisje hoor. Bij een jongen zou je echt een piemeltje met balzak eronder moeten zien.
Ons jongetje had hem wel erg goed verstopt. Hihi Hopelijk hebben jullie een goede 20 weken echo gehad 88anne