Gelukkig slaapt Sverre overdag nog redelijk; wel zo'n 3-4 uur per dag nog verdeeld over 2 slaapjes. Maar op het KDV inderdaad ook minder dan thuis. Heb ik overdag ook nog even tijd om bij te komen . Hij eet slecht de laatste tijd, daar neemt hij dus ook geen tijd voor. Heb het idee dat hij een beetje afvalt, maar hij beweegt natuurlijk ook heel veel. En als hij honger zou hebben zou hij wel eten, redeneer ik dan maar.
Hier ook een heel druk dametje. Maar eigenlijk pas sinds een paar weken. Stil zitten is er niet meer bij. Het liefst hangt ze ondersteboven, ze wordt ook boos als je dat niet doet, ze gooit gewoon haar hoofd achterover om maar op de kop te kunnen hangen. Koppeltje duiken, dat deden we 1xtje om te kijken wat ze ervan vond , nou dat hadden we beter niet kunnen doen haha. Voorheen zat ze idd lekker rustig op schoot maar nu is het van de een naar de ander rollen/draaien/gewoon om laten vallen en ga zo maar door. Is idd erg vermoeiend.
Hahaha ik had de eerste pagina gelezen en dacht: wel toevallig dat het alleen maar jongens zijn! Maar de meisjes kwamen op pagina 2! Hier nog een drukke jongen, stil liggen? vergeet het maar! Zitten? wat kan ik dan doen als ik zit? Kruipen? Als een wilde! Staan? Continue aan het bewegen! De fles geven? Alleen in een hele rustige omgeving zonder afleiding...en dan nog! Ik ben vorige week met Tyler naar de osteopaat geweest. Niet alleen omdat hij zo druk is maar dat had er ook wel mee te maken. ( hij had meerder symptomen van kiss) Sinds die tijd lijkt hij wel ietsje rustiger, maar ik kan het ook mis hebben! Hij heeft gisteren zelfs voor het eerst eventjes gewoon op de grond gezeten!