in een jaar tijd zo veranderd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Suuzan, Mar 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Herkennen jullie dat ook? Dat je je kindje gewoon ziet veranderen in een paar maanden qua uiterlijk. Eerst leek ze heel erg op mij, maar ze lijkt nu steeds meer op haar vader. Zo leuk en apart hoe ze in een jaar is veranderd. Van baby naar dametje.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Niet van dat hij eerst op die leek en daarna op die.
    Maar hij wel heel veel veranderd.
    Vorig kaar zag ik hier foto's voorbij komen van dreumessen en ik kon het niet geloven dat Dylan na een jaar ook de dreumes achtig zou uitzien.
    Maar toch hoor!!! Ik zie er geen babytje meer in :)

3. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Hier is ze in haar gezicht wel heel erg veranderd ja , ze is nu echt een mini me :D

ook heeft ze nu echt haar eigen karaktertje gecreëerd , zo leuk !

4. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Ja zeker het gezicht verandert van baby naar dreumes.
    Qua karakter was gelijk duidelijk en ze ontwikkelt zich verder zo precies hihi. Ze lijkt ook op mij zeggen vele en vele zeggen op mijn man. De ogen zijn hier nog niet verandert!! Wel in eerste maand waren ze blauw en erna bruin en blauw. Nu ook zo gebleven ik denk dat het oogkleur afwijking is dat het zo blijft. Is wel mooi..

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Van baby naar dreumes was al een groot verschil maar als ik kijk naar de verandering in nog geen jaar van een net 2 jarige naar een echte peuter, enorm! Volgens velen een kopietje van mij, zowel uiterlijk als karakter :)

6. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Wat leuk dat ze dan zo veranderen. Zelfs van 2 jaar naar 3. Ik ben zo benieuwd hoe ze er over een jaar uitziet.

Share This Page