Jaa we passen nog net drie weekjes in dit topic, dan wordt mijn bijna peuter een echte Mevrouw begint al leuk te kletsen, maar wat me opvalt is dat ze zoveel fantasie heeft, nu al! Zo lag ze vanmorgen op de bank, oogjes dicht... Twee tellen later springt ze overeind, roept 'jahig'!! Rent vervolgens naar de hal en komt terug met een denkbeeldig pakje. Ik vraag wat erin zit, zegt ze 'kadootje'. Gisteren onder het middageten zegt ze ineens 'zo tehug' ik vraag, wat komt er zo terug? Zegt ze: zon! Wat ook wel grappig was, we hadden vanmiddag een stoel,gemaakt van de duplo voor haar knuffel. Gaat ze er zelf op zitten... Ik zeg nog 'dat kan niet' maar zij denkt van wel en even later...:'ja, past!'
Hahaha wat leuk! Die van mij liep weken lang met een denkbeeldig hondje aan een touwtje haha We konden nergens heen zonder ' het hondje'
Haha ja leuk he, die van ons haalt dus heel veel uit boekjes en filmpjes, dat jarig zijn komt bijvoorbeeld van een nijntje filmpje. Dat maakt dus echt wel veel indruk. Zo was ze laatst geschrokken van een filmpje met een beer (de bruine beer in het blauwe huis ofzo). Helemaal niet eng op zich maar hij ging richting camera snuffelen en dat vond ze blijkbaar eng en begon ineens heel hard te huilen! De volgende dag zegt ze uit het niets: beeh noote weeh.. (Beer nooit weer) moest even nadenken wat zegt ze nou maar toen dacht ik oooohja die beer! Nee hoor lieverd, die beer doen we nooit weer.
Herkenbaar. Liepen de trap op. Zoon: wow valluh Ik: nee joh je valt niet, ik heb je goed vast. Zoon: bijna valluh Ik: nee je viel ook niet bijna Zoon: nee? ( het was even stil) okeee
Ja leuk is dat hè? Hier krijgt nu konijn of pop een speentje of een slokje uit haar beker of een jas aan haha, dus de fantasie begint te komen
Haha ja de knuffels krijgen hier ook regelmtig drinken En haar lievelingsknuffel heeft sinds gister een eigen chill stoel met voetenbankje van duplo.
"Nee poe! :x Niej happen, mij! Mama kekker pakkuh, poe hap, lekke dinken mij?!" Vertaling: Poes mocht zn brood niet opeten(meneer zat met zn vinger te zwaaien als n diva) mama zou wel n cracker voor m pakken, en de poes mocht wel n slokje drinken van m. (duwt t rietje in de neus van de poes) Heerlijk een dreumes die ruzie maakt met zn knuffels, en ze straf geeft. Gaat hij ze in de hoek zetten voor straf, later loopt ie terug, hurkt ie neer zegt ie: Nie happe! Nee!! (Knuffelt ze dood, geeft een kus) en zegt KLAAR! Soms pies ik in mn broek van t lachen met hem.
Haha, hier wordt lievelingsknuf soms op de grond gegooid, gaat ze er bovenop staan en dan Au Au Au roepen en dan even later; ooooh knuffie....tooste...en dan krijgtie weer een knuffel Of als zij haar hoofd tegen de tafel stoot moet knuffie dat ook... En dan wordt ie ook bij mij gebracht voor een troostknuffel Soms hoor ik haar ineens huilen, ga ik kijken wat er is, doet ze net alsof haar knuffel huilt..