Afgelopen nacht een ander ritme geprobeerd , Ik deed dit omdat ik graag wil dat mijn kleine wat langer sliep s'nacht , hij komt nog 1 keer per nacht voor een BV. Oude ritme overdag drinken op verzoek , dat is om de 3 a 4 uur. tussen 10/11 beetje fruit ( net mee begonnen ) 19.00 in bad dan BV en 19.30 slapen 22.30 fles 210 met 2 schepjes rijstebloem. meneer kwam dat tussen 3.30 en 4.30 voor een voeding en sliep tot 6.30 / 7.30 gister dit geprobeerd overdag drinken op verzoek , om de 3 a 4 uur. tussen 10/11 fruithap 17.30 groentehap + bv als toetje 20.00 in bad 20.30 de fles 210 + rijstebloem Nu werd hij om 2.30 wakker , niet te sussen met speentje , dus toch een voeding. werd daarna om 6.45 wakker. Ongeveer het zelfde dus , wat zouden jullie doen ? met de oude verder of zoals we het gister deden ? ben benieuwd naar jullie reacties !
Ik vind t sowieso knap dat je t in 1 dag een uur later krijgt.... Kwam t toevallig zo uit? Want hoe komt t dat hij ineens een uur later de nacht in.kon? Ikzelf zou het em laten sturen/bepalen.. Moet je hem wakker maken voor die papfles ? Misschien kubiekn je proberen deze te geven als hij er zelf voor komt?
Wat ik zou doen is hem om 17.30/18.00uur wat groente geven. Dit even laten zakken, dan in badje om 19.00uur. Daarna om 19.30 borstvoeding en om 22.30 flesje rijstebloem. Zo geef je de groente extra ipv borstvoeding. Dit schema werkte bij ons goed...
Ik zou nog geen fruit geven, beter is te starten met groente heb ik me laten vertellen.. Die geef je dan zo rond 16.00u. Maar ze mogen de nachtvoeding nog hebben hoor! Als hij daardoor weer verder slaapt, zal ik hem nog lekker die fles geven! Ik zat met D. met 5 maanden op het volgende ritme: 7.00u FV 11.00u FV 15.00u FV 16.00u Beetje groente 19.00u FV met rijstebloem
Het oude ritme ziet er mooi uit. Je kindje gaat dan lekker op tijd naar bed zodat je nog een avond voor jezelf hebt (vind ik erg fijn altijd) Je hebt dan wel een nachtvoeding, maar die heb je dus sowieso nog. Daar moet je dan nog maar even mee leven denk ik. Hij is er dan nog niet aan toe (helaas voor jou)
Denk idd dat ik even op de oude voet verder ga, Ik probeerde wat anders om hem langer achter elkaar te laten slapen , en niet om van de nachtvoeding af te komen. Nachtvoeding is juist super goed voor de productie. Thanks voor jullie mening!
de fles van 22.30 maak je hem wakker? als hij dan nog lekker slaap zou ik hem niet wakker maken vaak komen ze dan in hun vastere slaap