Gooien met alles (dreumes)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy339, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Mijn dreumes van 19mnd gooit echt met alles.. Met zijn speelgoed,eten,drinkbeker etc etc.
    Is dit een hele lange fase of gaat dit nog heel lang duren:)?

Hij heeft er ook lol in en ziet het dus ook gewoon als spelen. Ik kan 100x zeggen dat hij niet moet gooien,maar hij doet het toch..
    Hij weet echter wel waar bijv zijn duplo voor bedoeld is,hij KAN er mee bouwen,maar gooit dus liever..

Iemand tips?

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ging zoontje in de hoek als hij bleef gooien... Twee keer erin gezet en over...

3. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Hier een zoontje van 18 maanden die dat ook doet.
    Hij gaat linea recta op de gang als hij gooit met speelgoed. Voor wel meer dingen staat hij trouwens op de gang. Ik geloof dat hij een innige relatie met onze gang aan het opbouwen is :)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn jongste doet dit nog steeds met veel dingen.. Maakt niet uit hoe vaak we hem corrigeren.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier nog een dreumes van 17 maanden die overal mee smijt. Nu sinds een paar dagen haalt hij ook flink uit met z'n armpje richting het gezicht van z'n broer en zus. Heeft hij dus al een paar keer een pets terug gehad, hoop dat hij het snel af leert haha.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Als ik hem op de gang zet dan woont hij daar straks denk ik ;).
    Ik heb ook niet het idee dat hij het snapt. Hij begrijpt mijn nee wel maar snap volgens mij niet waarom wel met een kleine bal gegooid mag worden en niet met ander speelgoed. Hoe harder het neerkomt hoe leuker hij het vind..
    Maar goed door gaan met corrigeren dan maar en volhouden.. De aanhouder wint...... Ooit..

7. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf welke leeftijd heb je dat gedaan? Hier nog een gooiertje en zat me net af te vragen hoe en vanaf wanneer ik dat kan afleren
    'Nee' snapt hij al wel, maar dan alleen als het gaat om van dingen af te blijven.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook een gooier maar ik kies er op dit moment voor hem alleen bij herhaaldelijk slaan in de gang te parkeren, oh één keer vanwege gooien...toen kwam ie keurig de afstandsbediening brengen en vlak voor me gooide hij 'm naar me toe waardoor ie op de grond uit elkaar viel. Verder blijf ik zeggen dat gooien niet mag, dat het stuk kan gaan...en als ie iets van tafel gooit moet ie het terug leggen bijvoorbeeld. Zal heus wel goedkomen ;)

9. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm.. vanaf 20 mnd ongeveer.
    Zeggen waarom hij er zit, even weg en na 30 tellen terug. Ik zeg dan: "Kam D weer lief zijn of luisteren naar mama?" Bij ja, knuffel en kus. Bij nee nog even zitten.. of het de beste manier is weet ik niet maar 100x nee sat mag niet jelpt okk niet

10. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Haha, hier ook een gooier, maar dat is meer onbewust. Ik denk dat ie gewoon nog niet door heeft dat als iets door de spijlen op de grond valt, het dan ook echt weg is :p

Vind jullie reacties wel erg leuk, maar zie helaas niet uit naar die fase...

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Als ze hier gooit gaat ze zelf al in de hoek zitten hihi

Deel Deze Pagina