slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor daar was weer een slaap topic :)
    Mijn zoon van 15 maand word elke nacht/ avond wel wakker en komt dan slecht weer in slaap
    Ik probeer altijd vanalles negeren vind ik erg lastig en ik kan hem niet langer dan een half uur late huilen dat kan ik gewoon weg niet over mijn hart verkrijgen
    bij ons slapen wil ook niet
    Vanavond om half 11 begonnen 2 x heen geweest en net voor de 3de keer en toen melk gegeven en nu maar op hoop van zegen ......
    Wou gewoon mijn hart even luchten maar tips zijn altijd welkom

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hier precies t zelfde!
    Vaak helpt een beetje melk, maar helaas niet altijd. Zal t een fase zijn?

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier helpt een extra fles vaak wel. Voorheen nooit nodig gehad snachts. Hopelijk is het weer snel voorbij ook

4. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hadden we ook t zelfde probleem tot vorige week. Mijn zoontje is 16 mnd en had ook alles geprobeerd niets hielp. Tot hij vorige week ziek werd, heb ik zijn matrasje schuin gelegd, dus een kussen eronder gedaan en de babyfoon uit want daar komt veel straling vanaf. En hij slaapt door tot vier of vijf uur dan een fles en gaat dan weer slapen tot een uur of acht half negen.

Ik dacht ook er komt geen einde aan maar die komt er wel alleen voor t ene kindje sneller dan voor de andere
    Succes

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wij kropen lekker teen ze aan...waren ze snel stil!

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Dirksmama, hier wilt onze dochter echt niet bij ons liggen. Die kruipt t hele bed door of ze gaat huilen.

Babyfoon is dat echt zo?

7. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja t schijnt dat er veel stralingen vanaf komen was laatst een programma op de tv. Ik wist t ook niet maar t helpt echt omdat een babyfoon constant verbinding zoekt kunnen baby s heel gevoelig voor zijn.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ah...dat verklaart veel...buren hadden aantal jaar geleden babyfoon in kamer grenzend aan ons huis...onze dochter sliep opeens veel slechter, terwijl de baby eht niet te horen was.

9. butterfly24984

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mss toch babyfoon uitzetten :) hij begon net weer te huilen maar was bezig om me klaar te maken voor bed
    Verzamelde wat plakjes voor onder bed om deze schuin te zetten en een ui omdat hij verkouden is lekker
    10 later was ik boven en hij was stil dus laat hem nu nog even maar straks bed even schuin zetten ui bij bed en babyfoon uit :) ben benieuwd

10. butterfly24984

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mss toch babyfoon uitzetten :) hij begon net weer te huilen maar was bezig om me klaar te maken voor bed
    Verzamelde wat plakjes voor onder bed om deze schuin te zetten en een ui omdat hij verkouden is lekker
    10 later was ik boven en hij was stil dus laat hem nu nog even maar straks bed even schuin zetten ui bij bed en babyfoon uit :) ben benieuwd

11. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe is t gegaan?Hier ging t vannacht ook niet goed. Hij had last van buikpijn.
    Had te veel gegeten

12. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sprongetje met 15 maanden....
    Babyfoon ga ik ook uitzetten als we dat ding niet nodig hebben! Thnx!

13. misa

misa Niet meer actief

Is dat altijd zo geweest of is het tijdelijk? Is het.bij naar bed gaan of alshij al heeft geslapen?

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wij hebben de babyfoon nu ook uit staan. Vannacht ging t iig goed. Nu hopen dat de babyfoon de oorzaak was..

15. butterfly24984

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat de laatste week goed hier :)
    Weet niet of het komt door de babyfoon of het ui naast het bed of dat het bed schuin staat, maar hij slaapt weer erg goed de laatste dagen.

16. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen. Hopen dat t een van dat is

Deel Deze Pagina