hier sinds een aantal dagen dat ik hem t zie proberen, kontje omhoog en die beentjes heen en weer schuiven ook komt hij dan een klein stukje vooruit. vandaag op de bank jaja een half metertje hihi ( dit noemen ze toch tijgeren ) wanneer begonnen jullie kindjes met tijgeren??
Afgelopen donderdag Hij gaat de hele kamer door!!! Steeds meer en steeds harder.... hij gaat echt op onderzoek uit en alles eens ff van dichtbij bekijken/ voelen wat hij al die maanden van een afstandje kon bekijken.
hier trekt ze zich sinds een week of 1,5 zowat met de armen naar voren... is dat tijgeren? Ze is op onze buik sinds enkele dagen begonnen met wippen en vandaag had ze haar knietjes eronder gezet. En nu gaan ze zo op en neer wippen Dus denk dat het kruipen ook niet meer zo lang zal duren.
Dat doet mijn dochtertje ook sinds een paar dagen. Ze is nu zes maanden en bijna twee weken. Leuk he, die kleintjes!
Echt tijgeren sinds 7,5 maand. Nu begint het langzaamaan steeds een beetje meer op kruipen te lijken. Maar vaak tijgert hij als een militair op zijn doelwit af. Lees: alles waar hij beter NIET aan mag komen haha
Mijn zoontje net voordat hij 5 maanden was. Dochtertje kan het sinds deze week, maar alleen achteruit!
wat knap !! hier ook met 5 maanden dat ze zo ging zitten en wiebelen met der kont haha.. met 7,5 maand echt tijgeren en met 8 maanden echt kruipen op handen en knieën
Hier met 7,5 mnd echt tijgeren. Begon lang daarvoor met proberen zo rond de 5mnd. Kont omhoog en weer laten vallen . Nu tijgeren met 50km/u . Soms echt kruipen, maar gaat minder snel. Dus gaat vaak over in tijgeren.
Begrijp niet goed wat tijgeren is maar als daarmee bedoeld wordt beentjes onder lichaampje zetten en voortduwen (in zijn park of op zijn speelkleed), dan doet hij dat sinds zijn 16 weken. Echt grappig. Vooral als hij eerst zijn armpjes strekt onder zich en dan probeert zijn beentjes onder zijn poep te steken en door zijn armpjes zakt...