Hallo, Onze dochter is nu 6,5 maand en heeft het gillen ontdekt! Ze vindt het prachtig om te doen! Ze ligt met een grote lach te gillen. Nu is een enkel gilletje niet zo erg maar ze doet het echt uren aan een stuk. Ze ligt lekker te spelen en te gillen en heeft de grootste lol. Maar het gillen is zo hard en zo hoog dat je echt oorpijn krijgt. Je voelt je trommelvliezen gewoon trillen!!!!! We hebben al geprobeerd door heel duidelijk Nee, dat mag niet te zeggen maar dat werkt niet. Negeren lukt ook niet omdat het zo'n pijn in je oren doet. Hebben jullie tips om onze kleine meid dit af te leren?
Ik denk niet dat je dat je kindje kan afleren.. Hier deed mijn dochtertje dat ook een tijdje, een maandje ofzo. Heb het gewoon laten gebeuren. Kun je d'r niet afleiden met iets, ofzo?
Dit is een normale ontwikkeling. Het is heel bijzonder voor je dochter dat ze zelf zulk geluid kan maken. 'Nee' zeggen heeft op deze leeftijd echt geen zin en het afleren moet je niet willen. Ze doet namelijk niks verkeerd! De nieuwigheid is er zo weer vanaf, misschien tot die tijd even oordoppen
Hahaha dan moet ik maar voor de hele familie oordoppen kopen denk ik Haha arme ouders (die passen 3 dagen op) arme nichtjes (ouders passen ook op hen) en arme wij!!! Nu maar hopen dan dat ze er snel mee stopt... Het is nu al een week of 3 aan de gang!! Ze ligt nu al een uur op bed en mijn oren doen nog steeds enorm veel pijn van haar gilsalvo's van vanmorgen!
Nee gelukkig gaan de nachten best goed!! Er zit wel eens een nachtje tussen die wat minder is maar over de gehele lijn slaapt ze van 7.00 tot de volgende ochtend met om 22.30 uur nog wel een voeding.
Wat gebeurd er als je teruggilt ? Misschien houdt ze dan even op omdat ze er verbaasd van is. Je hebt ook kans dat ze het juist als spelletje gaat zien.
Haha, mijn zoontje heeft dit een maand geleden gehad. Duurde gelukkig maar een weekje, toen was het nieuwe eraf Maar hij gilt nu nog wel regelmatig, maar dan is het maar even. Ik denk ook niet dat er wat aan te doen is. Hoort er toch bij ben ik bang
ojee kan dat ja?? Hoop niet dat mijn meissie dat ook leuk gaat vinden Gelukkig kan mn vriend van t werk gehoorbeschermers meenemen, zou ik ook maar flink veel van aanschaffen voor de hele familie als ik jou was...
Ik doe gezellig met dr mee, tegenhouden kun je toch niet. Vind t wel leuk hoor, moet er elke x om lachen
Terug gillen helpt niet! En gezellig mee doen is het niet hoor!! Je wordt er doodmoe van! Zo hard en zo hoog!!! Ben er helemaal gebroken van!! Haha heb haar iets eerder op bed gelegd zodat mijn oren rust hadden! Scheelde... ze was toch moe! En lady1985... het is al 3 weken dat ze het doet!!! Was het maar een weekje Ach ja... we kunnen veel zeggen van onze meid maar het is er 1 met temperament!!! Dat heeft ze al eerder laten zien en nu dus weer!!!
Mijn zoontje heeft het ook gedaan ja haha. Maar ik gilde terug. Lekker samen gillen joh, gezellig. Is gewoon een beetje taalontwikkeling en ontdekken van de eigen stem. Leuk toch? Ja, het kan idd zeer doen aan je oren, maar het is een fase moet je maar denken, dus het stopt vast binnenkort.
Mijn zoontje kan ook heel goed gillen, niet zo hard, maar hij kan het wel. Ik gil mee, grootste lol samen! En ik zeg altijd dat mama oordoppen nodig heeft Ik kan er wel om lachen eigenlijk. Een vriendin van me ging altijd een liedje zingen om haar zoon af te leiden van het gillen (gilde ook heel hard) Misschien kan je dat eens proberen?
Gewoon mee doen of even afleiden. Liedjes zingen werkt hier erg goed, sinds kort 'danst' ze er ook op. Ik vind het prachtig als mijn dochter haar stemoefeningen doet. Is wat mij betreft een van de mooiste geluiden ter wereld
Hahahaha mijn zoontje doet dat ook nog wel 2x per dag ofzo 10/15 min ik gil lekker gezellig mee en hij geet steeds harder gillen Ik vind het heeeerlijk haha probeer maar eens.. Als je zelf meegilt kan ook wel eens opluchtend werken
De mijne is nu bijna 2 en doet het nog steeds Vooral als haar neefje er is. Dan doen ze het samen, tegen elkaar in. Pas paar uur met die twee achterin de auto naar disney gereden. Dacht dat we gillend gek werden. Ze bleven maar gillen. En in zo'n kleine ruimte det het helemaal zeer an je oren. Dochterlief zat niet voor niets met dr hande op dr oren te gillen
hier deed dochter het rond een maand of 6 uur maand nu met 1,5 jaar ook weer heel leuk spelletje met haar broer wie het hardste kan gillen. negeren is de beste optie