Mijn dochter kan de laatste tijd erg moeilijk in slaap komen. Ze heeft al 2 tandjes onderin.. En ik heb het idee dat er onderin weer tandjes aan het doorkomen zijn.. Je ziet echt iets wits maar ik voel nog niets.. Ik dacht eigenlijk dat bovenin de volgende tandjes zouden zijn maar daar zie en voel ik nog niets.. Denken jullie dat ze hier al last van kan hebben? Ik voel nog geen hard puntje.. Ze wordt heel vroeg wakker sochtends en gaat dan niet huilen maar gewoon erg hard brabbelen wat uiteindelijk wel overgaat in huilen.. Ik dacht eerst aan een sprongetje (wat natuurlijk kan) maar 2 weken terug heeft ze die volgens mij al gehad en zo heftig als nu heb ik het met het slapen nog nooit mee gemaakt bij haar. Ik ga vanmiddag Gengigel halen.. want ik heb nu die dentinox maar ik hoor van andere dat die gel beter is.. iemand ervaring daar mee?
Meestal is het inderdaad eerst twee ondertandjes, dan de boventandjes (4 stukjes) en daarna die andere twee ondertandjes. Maaarrrr dat kan natuurlijk ook in een andere volgorde! Dus kan best dat die witte puntjes/bultjes aankomende tandjes zijn! Mijn dochter had echt een hele tijd van die wittige bulten op haar tandvlees, duurde heel lang voor de tandjes eindelijk door waren.