Hallo! Zoals de titel al zegt, hebben jullie tips voor fijne slaapzakjes om inbakeren mee af te bouwen? Ik gebruik nu de pacco, maar zou graag op tijd beginnen met afbouwen voordat Joris begint te rollen, omdat ik dan meteen moet stoppen. Ik heb gehoord dat een slaapzak met mouwen sowieso een goed idee is omdat dat nog het meest een geborgen gevoel geeft. Maar te dik moet het ook niet zijn, het is nu 24 graden op zijn kamertje en dan heb ik de ramen verduisterd.. Bedankt alvast!
Ik lees mee, zit met hetzelfde probleem. De slaapzakjesmet stugge lange mouwen zijn nu nog veel te warm...
Deze heb ik gebuikt, zie link onder. En dan deed ik de mouwtjes vastzetten met een luierspeld, steeds hoger, steeds mee vrijheid. Deze slaapzak is van katoen, dus is niet heel dik. En hij is ingenomen bij de taille wat tich dat geborgen gevoel geeft. Mooie kwaliteit ook. Little Company® | Solo Sleeper babyslaapzak
Dankje! goede tip om een luierspeld te gebruiken.. Zat ook nog te kijken naar een puckababy voor 3-6 maanden, heeft iemand daar ook ervaring mee om inbakeren af te bouwen? De puckababy piep hebben we in het begin geprobeerd maar daar kon hij nog teveel in bewegen, werd hij alleen maar gefrustreerd van.