Dreumes nachtvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cooks, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Hier dreumes van 20 mnd met nog zeker 4-6 voedingen tussen 24.00 uur en 06.30 uur.:)

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Oh echt waar? Is het niet een gewoonte geworden, kan me niet voorstellen dat ze op deze leeftijd nog zoveel voedingen nodig hebben..Ben je niet helemaal gebroken?

3. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Ik geef soms nog wel een nachtvoeding, vaak is dit een periode van een paar dagen tot weken dat ze 's nachts wil drinken. Ze krijgt dan een klein flesje (afhankelijk van het tijdstip) 90 + 2 of 120 + 4. Als ze het nodig heeft dan krijgt ze het. De avondfles van 19:30 krijgt ze ook nog, hoewel het CB vind dat die eraf moet.

Gisteravond bracht mijn vriend onze dochter naar bed en dronk ze maar 30cc van de 200cc en sliep de hele nacht door. Normaal breng ik haar naar bed, vanavond ook en dan drinkt ze ineens de hele fles leeg (doet ze altijd, althans bij mij dus). Ik weet nu dus even niet wat ik hiermee moet doen maar dat komt vanzelf wel goed. Ze geeft het zelf (denk ik) wel aan.

4. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Het went;), we doen aan co-sleeping en dreumes legt zichzelf vaak aan. In mijn omgeving veel kindjes die lang bv krijgen (op verzoek) en daar is dreumes dus niet echt een uitzondering.

BV heeft (in mijn ogen) niet alleen te maken met fysieke behoefte (dorst, honger) maar ook met emotionele behoefte en mijn dreumes heeft veel mama(melk)honger.:D

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het echt heel sporadisch, paar nachten achter elkaar vaak, denk groeispurtje ofzo.
    Giet er dan wel een plons melk in zodat we weer kunnen slapen.
    Ze krijgt hier voor het slapen geen fles. Als ze heel slecht gegeten heeft geef ik om 19.00 nog een klein schaaltje pap met de lepel. Dat komt 1 keer per week ofzo voor

6. MxVxL

MxVxL Lid

16 mei 2014
    91
    0
    0
    NULL
    midden van het land
    Hier gaat dl om 19uur naar bed. Dan drinkt ze rond 22.30uur nog een keer en tussen dan en 7/8 uur s ochtends nog 1-4 keer. Ze krijgt bv. Wij doen ook aan co-sleeping, ze komt zelf naar me toe gekropen :) soms voor een knuffel en tegen me aan willen liggen. En dus ook voor een voeding.

Deel Deze Pagina