Little people, koopje? En is t leuk voor 19 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bloempjuh23, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0

Hallo meiden!

Ik kan voor 50 euro een complete curver bak met little people van fisher price overnemen van mijn buurvrouwtje.
    Volgens mij is dit wel aardig goedkoop?

En is het wel leuk voor mijn dochter om daar mee te spelen?
    Ik had me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept.
    Ik wil sowieso stukje bij beetje wat little people aan haar geven.
    Het lijkt me een beetje overweldigend om het haar in 1x te geven.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Bloempjuh

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ligt eraan wat erin zit. Little people is idd prijzig, ik heb ook veel vie markplaats gekocht.
    Bus, kermis, veel poppetjes en hekjes voor 10e en de grote boerderij voor 20e.
    Little people is en blijft wel favoriet hier, ook bij visite!
    Dus als ik jou was zou ik eerst even kijken wat er allemaal in zit en evt. vergelijken van wat je op mrktplz kan vinden. 50euro is best veel, maar als echt heel veel in zit?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

little people is vanaf 1 jaar, maar ik zou niet te veel in een keer aanschaffen. Mijn dochter heeft er nooit iets aan gevonden, was hier zonde van het geld en ook zoonlief heeft liever duplo.

Qua prijzen kijk ik ook altijd op mp voor prijsonderzoek. LP is wel duur, maar ligt er ook wel aan wat het is, want kruidvat heeft het ook regelmatig heel goedkoop staan.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind het wel leuk spul, maar idd even kijken wat er in zit. Je kunt ook iets uitzoeken en kijken of ze het leuk vindt, en anders achteraf de hele bak kopen? Dan kun je het in porties en evt. voor haar 2e verjaardag wat geven!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    voor 50 euro kan je je toch geen bult vallen? als t niet bevalt dan zet je het op MP verdien je er misschien nog wat aan

6. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    dat is idd niet duur. Mijn dochter heeft er veel plezier van iig

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik zou het ook doen. Hier een groot succes en we zouden graag wat meer hebben ...

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier een groot succes! of het duur is hangt denk ik af van wat er allemaal in zit.

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Sam is net 1 jaar geworden en heeft best veel van Little People gekregen. Hij is er gek op! Hij speelt met de poppetjes, die moeten dan het vliegtuig in en dan weer allemaal eruit. Hij is ook gek op de muziekjes.

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn zoontje heeft de garage en speelt er ieder dag mee. Wel heeft hij er kleinere auto`s op die vind hij leuker.

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben op de speelzolder heel veel little people.
    Mijn kinderen hebben er met veel plezier mee gespeeld.
    De één na jongste is inmiddels 6 dus nu staat het te wachten tot de jongste oud genoeg is. Het is heel stevig speelgoed en makkelijk schoon te maken.
    Ik denk dat 50 euro best een goede prijs is. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat er in zit.
    Ik zou er ook voor kiezen om niet alles tegelijk te geven.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dochter van net 2 doet niks met little people behalve het door de kamer smijten

13. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ik heb het toch gekocht.

Er zit in:
    Bus met poppetjes
    Ark van Noah incl dieren
    Boerderij met allemaal geluiden, poppetjes en dieren
    Kermis met van alles
    Vliegtuig

Echt een koopje! En ze was al de hele middag zoet met de boerderij.
    Ik vind het nu al leuk speelgoed :)

Bedankt voor het mee denken.

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Daar heb je echt goed aan gekocht. Ik geloof dat de bus met een poppetje nu 25 euro is. Dus twee dingen en je hebt het er al uit. Veel speel plezier en als je uk er klaar mee is weer proberen door te verkopen weet zeker dat er vraag naar is.

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goed gedaan :)
    hier speelt zoey vaak met de poppetjes ervan vooral in bad vind ze ze heel leuk

16. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Little people vind ze hier ook super leuk, ook al voor ze een jaar was. Ze kan zichzelf er echt mee vermaken! En ook mijn neefje van 3 speelt er mee als hij bij ons is, dus je hebt er best lang iets aan.
    (Bij de V&D heb je ook wel eens goedkope dingen van little people, maar let wel op, want de niet afgeprijsde dingen zijn duurder als bij bv de intertoys of bart smit niet afgeprijst)

17. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    zo! dan heb je echt een goede koop gesloten!

18. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Christina is nu 17 maanden en we hebben bijna heel de collectie:cool:..wel duur maar ooohhh wat vind ze het mooi! Haar zus van bijna drie speelt er ook heel graag mee!

Deel Deze Pagina