Hoi Ik was zo blij, dit keer ging de borstvoeding zooo goed vanaf het allereerste moment. Was zo gelukkig en nu sinds 2 dagen loopt ineens de produktie terug. Ben erg verdrietig, maar weet ook dat dat niet bevorderlijk is nu. Wat kan ik het beste doen nu om toch genoeg te hebben voor de kleine? Eerst aan de borst en dan kolven? Meer kolven en vaker felsjes geven...ik weet het even niet meer. En als ze een eker kunstvoeding moet omdat ik echt niks heb, welke kan ik dan het beste geven? Overdag drinkt ze om de 3 uur nog en 's nachts redt ze het 6 uur. Ze is nu 6 weken. Alvast bedankt!!
Hoi. Vervelend dat het nu niet zo goed loopt met je borstvoeding. Ik denk dat het goed is om een lacatiekudnige bij jou in de buurt in consult te vragen. Dan kan er rustig gekeken worden naar mogelijke oorzaken en wat je kan doen om het te verbeteren. Samen kan je kijken wat voor jou haalbaar is. Tot die tijd: - Blijft je kindje op verzoek aanleggen. - Kolf na elke voeding na. - Houd de plasluiers en poepluiers in de gaten. Ze moet elke bij elke verschoning een goed natte luier hebben en regelmatig poepen. - Tussen de voedingen door moet ze alert en vrolijk zijn. - Geef de moedermelk die je hebt gekolft als bijvoeding na, als je kleintje niet tevreden is. - Is dit niet toereikend geef dan kunstvoeding bij. Succes. Groetjes Saskia