Hallo dames, Mijn zoontje is nu ruim 11 maanden oud en ik ben al een tijdje op zoek naar goed zittende slofjes of schoentjes die zijn voetjes buiten lekker warm houden. Hij loopt nog niet maar gaat wel regelmatig mee op de fiets. En ook als hij meegaat naar de winkel bijvoorbeeld wil ik hem liever niet van die 'soksloffen' aantrekken. Probleem is echter dat alles zo gemakkelijk uitgaat. Ik heb laatst leren winterslofjes van Aapies gekocht, maar die gaan zo lastig aan Of zal dat steeds beter gaan naarmate hij ouder wordt? Wie heeft tips?
ik heb ook aapies voor mn kleine, ik vind ze ideaal, heb de hoge versie zeg maar met bont binnenin. ik vind ze super fijn. lekker warm en blijven goed zitten en gaan hier ook heel handig aan en hij doet ze zelf niet uit. (probeert t ook niet hoor) vaak heb je de goedkopere maar die zijn van plastic, vind ik koud. en de aapies slijten hier amper
Ik had op een gegeven moment gympjes van geox met veters voor haar, puur omdat ik niet wilde dat ze koude voetjes had. Heb ook uggs babylaarsjes gehad, maar na twee keer dragen was er al een kwijt.
Bedankt voor je reactie! Deze zijn ook met bont, maar dan laag. Met elastiek over de bovenkant van de voet. Het is een heel gedoe om ze aan te krijgen, elastiek is best strak. Zit er ook elastiek in de hoge versie?
@sjak: Ik heb van die nepperds gekocht, hartstikke leuk maar ze glijden gewoon van zijn voeten Kostte ook niet wat, hoor
ohh hahah jaa die heb ik hier ook nog een paar in de la liggen... hij zal ze inmiddels niet meer passen denk ik maar die kreeg ik ook lastig aan jaa... Leren babyslofjes | Babyschoenen deze heeft mijn zoontje nu. er zit boven in ook stiek en hier gaan ze heel handig aan, misschien dat ze door het bontje ook beter glijden? hij zit er wel gewoon met sokken in.
@nicole18: Dank je! Zien er erg leuk uit! Haha, ik ben dus niet de enige met dat probleem Die laarsjes kunnen helemaal open aan de zijkant als ik het goed zie? En krijg jij de voetjes van je zoontje er helemaal in, de hak blijft niet ergens halverwege hangen? Heb ook wat hogere schoentjes van Prenatal, maar daarin raakt zijn voet de zool niet.
ja de stiek rekt echt goed maar lubbert niet uit. je kunt ze dus ver open trekken en zo goed aan krijgen. hij doet zn voet er meteen goed in maar moet wel eerlijk zeggen dat hij wel meewerkt, hij maakt geen spitsvoeten ofzo zeg maar... je kan ze gewoon bestellen en als t niks is terug sturen. weet alleen niet vor wie de verzendkosten dan zijn... ik bestel altijd max een half cm tot 1 cm te groot, niet groter want dan kan hij er niet op lopen en gaan ze dus wel uit. bestel ik liever een x vaker voor hem. wij hebben inmiddels al 3 maten in onze collectie haha hij heeft nu de m aan. ik heb zelf thuis ook nooit schoenen aan dus hij ook niet haha in andere sloffen heb ik dus geen ervaring, hij heeft nog wel schoentjes van jochie maarja dat zijn schoenen en dit sloffen.
hier voor die periode warme laarsjes gekocht zonder echte zool zeg maar.....http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Baby%E2%80%99s//Schoenen%20&%20sokken/Schoenen/109329/2 zoiets.
Ik heb uggs maar die trekt hij makkelijk uit. Zijn zara schoentjes met klittenband blijven perfect zitten. Hij loopt er nog niet op dus echt belangrijk vind ik het nog niet dat de schoenen voet-verantwoord zijn. Ze blijven alleen aan als ik buiten ben. Verder heeft hij thuis en op de opvang altijd zijn schoenen uit. Als hij gaat lopen ga ik shoesme laarsjes kopen denk ik.