Dunste inbakerdoek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RomY25, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomY25

RomY25 Lid

18 mei 2013
    97
    0
    6
    Mijn mannetje van ruim 9 weken kan helaas niet slapen zonder ingebakerd te zijn.
    Momenteel gebruik ik de swaddleme summer. Deze is van katoen maar ik vind hem toch nog wel vrij warm voor hem. Wie weet er een goed alternatief die ik dus ook in de zomer kan gebruiken. Ik hoor graag!

2. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een grote hydrofiele doek. Een tijdje geleden verkochten ze deze bij de hema. En prenatal verkoopt ze ook geloof ik. Ik vind ze ideaal voor het inbakeren!

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Zo'n grote hydrofiele doek, ideaal!

4. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik heb sleepy wings ^^ Die zijn echt ideaal! Geven nog wel wat bewegingsruimte, maar beperken genoeg om haar te laten slapen.

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Aden anais. Super doeken! Dun, zacht, soepel. Met 1 doek inbakeren. Vond persoonlijk andere grote hydrofiele doeken te dik of te stug. Deze zijn en blijven zo heerlijk zacht!

6. Cathaleya

Cathaleya Lid

24 jan 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hydrofiele doek durf ik niet meer na mijn trauma. Trof mijn dochtertje helemaal met de doek over haar gezicht. had haar supergoed ingebakerd

7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hier de PuckaBaby, echt super! Niet te warm ook. Je bakert wel in, maar de armen liggen nog vrij. Werkt hier geweldig!

8. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    +1 :)

Deel Deze Pagina