Zwangerschapskleding.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal26, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi allemaal.

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest omdat ik behoorlijk ziek was van de zwangerschap.
    Maar gelukkig gaat het nu heel erg goed met me.
    Ik vraag me eigelijk af he, vanaf wanneer hadden jullie zwangerschapskleding aan?
    Ik ben nu bijna 16 weken en ik kan nog vlot mijn gewone kleding aan, oke savonds gaat het iets strakker zitten.
    Ik ben eens benieuwd.

Liefs Chantal

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik kon al met 8 weken niks meer van mezelf aan en moest toen zwangerschapskleding dragen!

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow en was dat bij je eerste kindje?

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Dit is mijn tweede kindje en ik draag sinds een paar week wel positiebroeken omdat ik het 's avonds niet meer fijn vind zitten, maar echt nodig is het nog niet. Ik heb nog niet echt een buikje.

Bij de eerste ook pas vrij laat. Met 22 weken kocht ik toen pas de eerste kleding geloof ik.

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kon vanaf een week of 8 niet meer m'n knoop dichtkrijgen. Ik heb toen een elastiekje gebruik om m'n broek dicht te krijgen en dat werkte perfect totdat ook dat strak ging zitten en toen overgestapt op leggings (echt super!). Nu draag ik zwangerschapskleding en nog altijd leggings. Perfect.

6. mamaI

mamaI Lid

10 mrt 2009
    53
    0
    0
    Ik draag ook al vanaf 9 weken positiebroeken omdat die gewoon lekkerder zitten. Kan nu mijn eigen broeken echt niet meer aan, zelfs met een elastiek door het knoopsgat zit het niet meer lekker. Heb nu ook wat shirts gekocht, maar mijn eigen shirts en tops passen nog wel, zitten alleen wat strakker. Maar, je mag toch laten zien dat je zwanger bent? :D

Ben nu 13 weken en begin al een aardig buikje te krijgen, terwijl ik nog maar 2 kilo ben aangekomen... Hebben/hadden jullie ook al zo snel een buikje?

7. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    Hoi

Ik ben nu 11 wkn en merk nu wel dat mijn broeken strak beginnen te zitten. Ik werk in uniform en die broek kan ik niet meer dichtkrijgen. Helaas hebben ze hier geen positieuniformbroeken dus dat wordt oncharmant rondlopen met het bovenste knoopje open.
    Ik ben wel van plan om gauw wat positiekleding te gaan kopen omdat het gewoon lekker zit. Niet omdat het echt nodig is. Maar een buikje, ja begin ik wel te krijgen. Ben anderhalve kilo aangekomen!.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, ik ben morgen precies 16 weken, maar heb ook bijna nog geen buik door de zwangerschap. :(
    Kan ook schelen dat ik van mezelf al een behoorlijk buikje heb.
    Ik heb wel afgelopen donderdag mijn 1e positiebroek gekocht, hopelijk mag ik hem snel aan. :)

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Ik was in het begin alleen maar afgevallen. Heb (juist daarom) toen maar bij 11 weken positiekleding gekocht: had ik weer eens iets dat niet slobberde om mijn benen, en het rekt toch mee dus ik kan het de rest van de zwangerschap aan. Op dit moment pas ik het grootste deel van mijn gewone kleding nog. Alleen broeken met een strakke band zitten niet prettig meer.

10. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    Ik heb nu sinds een paar dagen positiebroeken aan, want ik kon mijn eigen broeken nog wel dichtkrijgen, maar ik liep de hele dag te puffen. Het zat gewoon strak en niet lekker. Vooral als ik ging zitten.
    Het is wel mijn 2e zwangerschap en ik heb het idee, dat alles is verschoven in m'n lichaam. Het kan nog niet de baarmoeder zijn, maar ik lijk al echt dikker. Terwijl ik in de eerste zwangerschap pas bij 20 weken iets dikker werd. Apart he.

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb nu nog mn eigen kleren aan, terwijl ik toch al een aardige buik heb, maar die broelen vallenlaag dus dat is ideaal!

12. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik heb sinds 1 week zwangerschapskleding aan. Merk echt dat de normale truitjes me te kort worden en m'n normale broeken kan ik nu al helemaal niet meer aan.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kan de meeste van mijn eigen broeken nog wel aan. Maar sommige hele strakke broeken zitten toch echt niet lekker meer bij me buik.

14. Rezah

Rezah Lid

19 mrt 2009
    56
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben vandaag precies 16 weken, en pas nog gewoon in mijn eigen kleding. (al ben ik wel aardig wat al aangekomen :oops: ) 's avonds zitten mn broeken wel strakker ja, maar het past nog altijd gewoon dicht. Wel heb ik van het weekend een nieuw shirtje gekocht, maar dat is meer omdat mijn buik daar voorlopig flink in kan groeien, en hij nu ook al wat te zien is :D

15. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik draag vanaf week 5 ong al positiebroeken. Ik kreeg mn broeken al bijna niet meer dicht voordat ik wist dat ik zwanger was. Ik dacht dat ik gewoon heel snel dik werd ineens.
    Daarna een week ofzo gelopen met een losse knoop.

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik draag nog steeds normale broeken, al zijn het wel lage broeken natuurlijk. Heb 3 positiebroeken, maar draag ze niet vaak. Vind die lage broeken veel fijner.
    Verder wel shirtjes en hempjes.

17. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    bij mij begint alles wat krapper te worden nu... Ik ben ontzettend veel afgevallen en was al niet de dikste, maar mn buikje begint ineens te groeien die is nu dus al wel een beetje te zien (lat met bult; aldus schoonfamilie :D ) ik ga binnenkort toch maar wat positiekleding aanschaffen, lijkt me heerlijk inplaats van die te strakke kleren nu..

18. doornroosje85

5 feb 2009
    56
    0
    0
    Ik zit op het moment ook erg te twijfelen om al een positiebroek te gaan kopen. Ben nu rond de elf weken zwanger, maar omdat ik veel skinny jeans in me kast heb, zit het niet lekker meer. Het is niet erg vroeg om dat dus al te kopen?

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Doornroosje85, je kunt toch best vast een positiebroek kopen? Waarom niet? Ze zitten heerlijk en je hoeft helemaal niet te zien dat het een positiebroek is hoor.

20. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo allemaal,

Ik draag ook al bijna 2 weken, positiebroeken want mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer.
    Ook mijn buik is al echt zichtbaar,mijn zwangerschap kan ik haast niet meer verbergen ook word ik al flink gepest, misschien zijn het er wel 2 of 3!

Liefs Veer

Deel Deze Pagina