is toch wat......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brechtje, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Omdat ik heel weinig vruchtwater heb heb ik vorige week een extra echo gehad. Dat lag onder de grens maar omdat ze ze goed groeid mag ik gewoon lekker doorlopen. Ze lag ook mooi met haar hoofdje naar beneden. Nu kwam de verloskundige luisteren omdat ik haar zo in eens zo weinig voelde en nu blijkt ze zo in eens in stuit te liggen. :confused: en dat met zo weinig vruchtwater :(
    Wat denken jullie, zou ze door het weinig vruchtwater meer moeite hebben om ook weer terug te draaien?
    Ik ben overmorgen 32 weken en ik dacht dat ze na 30 weken niet zo veel meer draaien.

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tja Brechtje... Ik weet het niet.. Ik had voldoende vruchtwater en die van mij is met 32 weken ook in een stuit gaan liggen... Later wel weer gewoon naar beneden ;)

3. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Die van mij was met 32 weken ook nog niet gedraaid hoor, hoe het nu zit weet ik niet, kheb volgende week een liggingsecho, maar die laten ze standaard maken bij ons rond de 35/36 weken bij een zwangere vrouw.. maar kheb wel het gevoel dat ons manneke goed ligt nu.. Had ik toen ook al eigenlijk, want hij heeft altijd naar onder gelegen, maar prompt op de dag van de controle in week 32, was hij ineens gedraaid..

Ik denk dat als het egt een heel erg probleem was geweest, dat je VK het wel had gezegd & misschien is het met minder vruchtwater wel moeilijker dat de beeb kan draaien, maar voor zo ver ik weet gaan ze zich pas egt zorgen maken rond 35 of 36 weken & het ligt dan nog in stuit, anders zou ik even je VK opbellen om er zeker van te zijn & wat ze precies bedoelde..

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tot 35 - 36 weken kunnen ze nog wel draaien hoor.. gewoon even afwachten dus. Ze houden je goed in de gaten dus ik ga ervanuit dat je in goede handen bent

Deel Deze Pagina