Nieuwe prijs pampers

Discussie in 'Verzorging' gestart door Escal, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hallo,

Was net in de winkel en tot mijn verbazing zijn de pampers 15% duurder! De dame in de winkel gaf ook aan dat de inhoud waarschijnlijk ook snel minder zou worden!

bah, alsof het nog niet duur genoeg is ook nog eens zo'n fikse prijsstijging, en in januari waren de aanbiedingen van pampers nog 3 voor 20 en nu 3 voor 26!

sorry maar moest even spuien hoor, of ben ik de enigste hier die zich eraan stoort?

x escal

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik koop al heel lang geen pampers meer. Was het zat om op de aanbiedingen te moeten letten en Aldi luiers bevallen mij net zo goed. Alleen de overgang van 3 naar 4 was wat te groot, toen een tijdje pampers gebruikt.
    Kruitvat vond ik ook wel oke.

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    heb al wat andere merken geprobeerd maar sem krijgt overal uitslag van of slaapt er niet op door omdat ze (waarschijnlijk) minder absorberen ofzo. hier "moeten" dus de pampers blijven :(

4. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

welke merken heb je geprobeerd, misschien kunnen we advies geven welke je nog eens kan proberen?

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zijn pampers nu over de 10,00 euro heen? De "normale" gang van pampers was in een pak steeds minder luiers stoppen. Dat doen ze al jaren! In de tijd van dochter zaten er heel wat meer luiers in dan nu.

Hier ook alleen pampers van de rest krijgen/kregen ze hier of luieruitslag of de luiers waren te breed en dat geeft/gaf lekkages.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Er zit in de babydry pakken nu meer luiers ( die zullen langzaam instromen) een pak is wel 11.49 geworden
    Ze hebben nu een nieuwe variant namelijk simply dry en die is 9,99 en hebben hetzelfde aantal luiers als de oude babydry pakken

(nee werk niet voor pampers :D)

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    jaja ;) :p
    zal ik die maar gaan halen dan. wist ik niet, tnx voor de tip!

heb hier etos, c1000, en kruidvat geprobeert. is elke keer zo'n hel geweest (niet slapen en luieruitslag) dat ik voortaan gewoon pampers hou. wil niet nog een keer met een pak luiers zitten die ik niet kan gebruiken... wel lief dat je advies wilt geven hoor!!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik betaalde maandag 9,45 per pak (bij de jumbo). Wel fiks balen als ze echt duurder zijn!

9. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Dat is mij vandaag ook opgevallen dat de pampers duurder zijn geworden. Ik was bij de Etos en zag dat de baby dry nu 11.49 per pak is en dat ze nu ook Simply Dry verkopen (de goedkopere variant van Pampers). Die had ik hier in NL nog nooit in de schappen zien staan, wel in Duitsland.

Ik vind de aanbiedingen van Pampers tegenwoordig ook niks meer. 3 pakken voor 25 of 26,50. Dat vind ik aanbiedingen van niks. Ben benieuwd hoe de aanbiedingen nu worden met de verhoogde prijs.

Als alternatief voor pampers gebruik ik voor mijn dochter de luiers van de Kruidvat en die bevallen hier goed.

10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja er wordt lekker verdiend op die dingen! Net als babyvoeding, poew....
    Bumblies luiers bevallen hier ook wel. Zijn bij Plus en misschien ook andere supermarkten te koop?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo! denk dat ik ook maar overweeg om over te stappen dan. Vind ze al duur zat!

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

vind het echt absurd en ik ben ook benieuwd naar de reclames. ik vind de laatste aanbiedingen ook niets meer liht is ook ineens 4 pakken halen 3 betalen ipv 3=2.

Ik heb gelukkig nog een flinke voorraad en anders stap ik over op Lidl luiers, want die doen het bij zoonlief ook prima. Vnd ze alleen een stuk stugger.

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb het nog niet gezien en op de in de supermarkt boni en ah zijn ze 10 euro op i-net dan he. ik koop het altijd in de aanbieding dus de 4=3 maar als ze echt zo duur worden dan stap ik helemaal over op kruidvat, die gebruik ik nu alleen voor de nacht aangezien pampers altijd doorlekken

weet iemand hoe bubblies is?

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind Lidl niks, gaf hier alleen maar lekkage en vond ze erg plastic achtig.
    Aldi vind ik veel op Pampers lijken en bevielen/bevallen mij beide goed. Hoewel Aldi wat minder ruikt na een nacht.

Mocht iemand een keer uit willen proberen, tegen verzendkosten kan ik wel een 4+ opsturen ;)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb vandaag huggies gekocht. 2 pakken voor 8 euro. Hoor er niet zulke goede verhalen over maar voor deze prijs wilde ik ze wel zelf uit proberen...

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook Aldi. Jelmer krijgt ook uitslag van veel andere luiers, alleen Aldi en C1000 luiers gaan hier goed, alleen vind ik zelf die van C1000 wat stug, Aldi is soepeler, dus lijkt me comfortabeler zitten.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Debby82: Op mijn werk hebben we een blauwe maandag Huggies gebruikt, maar die lekken echt snel door, heb je er op een dag 2x zoveel van nodig, dus ben je net zo duur uit, aldus mijn ervaring.

18. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hmm... gaan hier ook maar eens nadenken over overstappen op een ander merk. De Huggies hebben we 1x gehad, toen was haar hele bedje nat... Bij het kdv hebben ze luiers van Kruidvat.. misschien dat we die eens gaan proberen.

19. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nog een tipje: Als je iemand kent met een Makro pas, moet je daar de aanbiedingen eens in de gaten houden. Vorige week nog 4 dozen (2x 4+ en 2x mt 5) voor 7.24 inclusief BTW gekocht. En dan heb je de grote pakken, die met rond de 70 stuks in een pak. (het ligt aan de maat of er 2 of 3 pakken in een doos zitten)

Ik haal eigenlijk nooit ergens anders Pampers dan bij de Makro. Meestal kom ik precies uit met de luiers, zodat ik de volgende aanbieding weer kan halen... Scheelt echt enorm!

20. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb paar maanden geleden ook groot ingekocht bij de makro.
    kruitvat luiers vielen hier niet in de smaak.
    Maar ze zijn vernieuwd en ga het met de oudste met broekjes proberen. hij is bijna zindelijk, dus het is meer voor de ongelukjes en de nacht.
    maar ik vind alles veel duurder worden momenteel, of is het omdat ik meer oplet?

Deel Deze Pagina