Dreumes over de zeik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elin78, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Gisteren moest ik mijn dreumes vijf minuutjes bij mensen achterlaten die hij niet kent, we hadden babyzwemmen, hij was al uitgekleed en mijn auto stond verkeerd geparkeerd, dus ik heb hem even bij een andere papa gelaten.
    Hij begon al te brullen toen ik wegliep en toen ik terug kwam, was hij totaal overstuur.
    Nu is hij sinds gisteren al over de zeik als ik een meter van hem wegloop, dan is het brullen.
    Normaal is hij helemaal niet zo eenkennig, maar ik laat hem alleen maar achter bij bekenden.
    Ik hoop nu niet dat hij hierdoor nu steeds bang is dat mama weggaat.
    Klinkt een beetje overdreven misschien, maar het zit me niet echt lekker. Van de andere kant, hij gaat eerdaags naar het kinderdagverblijf en dan moet hij ook wennen bij vreemden...

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Tsja...hij heeft er wel de leeftijd voor, zie ik... verlatingsangst begint zo'n beetje vanaf 13 maanden heb ik begrepen. Mijn zoontje kreeg het ook precies rond die tijd, en heeft het nu nog (16 maanden). Het is heel vervelend en vreselijk zielig, maar het is normaal dreumesgedrag. Het zal op het kdv ook wel even wennen worden denk ik. Maar het positieve is dat hij wel erg goed aan je gehecht is...daarom huilt hij zo. Gaat vanzelf weer over hoor!

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    denk inderdaad dat kdv nu een hele belangrijke stap is ! Mijn zoontje is ook 16 maanden en totaal niet eenkennig ( wel gehad hoor ) bij nieuwe mensen is het 10min kat uit de boom kijken maar daarna is het goed .
    Op het kdv gaat ie heel veel leren , en waarschijnlijk zal ie even tijd nodig hebben om te wennen maar daarna ......:D

veel succes ermee , kan me voorstellen dat je op dat moment ff baalde !

Deel Deze Pagina