Hallo Mama's, Mijn zoontje is net 3 maanden en heeft de afgelopen 2 maanden last gehad van darmkrampjes en verstopping en moeizame ontlasting. Wij zijn hem toe nutrilon omneo 1 gaan geven. Nu poept hij sinds 3 dagen helemaal zelf en zonder slag of stoot! Nou is mijn vraag of het een probleem kan worden als wij naar de standaard overstappen? (Wat beter te verkrijgen is in de winkel en minder duur). Zou de standaard weer voor verstopping kunnen zorgen? Wat raden jullie mij aan?
Ik zou niet als het 3 dagen goed gaat alweer overstappen. Na een maand ofzo kun je het eens proberen, maar niet als het eindelijk net goed gaat. Voor de prijs en verkrijgbaarheid zou je wel kunnen overstappen naar een b-merk omneo.
Ik zou ook nog even wachten. Er is nu rust en de ontlasting verloopt weer zoals het moet, dan zou ik niet gelijk alweer van voeding wisselen, moeten z'n darmpjes weer opnieuw wennen.
Wij zijn hier van de nutrilon comfort overgegaan op de kv extra care. Scheelt vijf euro per pak en is prima te verkrijgen Online kan je veel pakken te gelijk kopen