hij word zo groot!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oh help, mijn kleine mannetje word ineens zo groot! geen opvolgmelk meer, hij zegt al papa en mama en hij word zondag 1 jaar! wat is het verschrikkelijk snel gegaan zeg dit eerste jaar.. en het zal nog wel snel blijven gaan.

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Heel herkenbaar! De mijne is dan geen baby meer, maar hij wordt in augustus al weer 2! In een paar weken tijd is hij zo ontzettend hard gegaan. Hij praat heel veel en hij snapt al heel veel dingen wat we zeggen. Hij doet (bijna) alles wat we hem vragen, zo leuk. Was gister nog eens zijn babyfoto's aan het bekijken...mijn god zeg, dan kun je je niet meer voorstellen dat hij zo klein is geweest.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam gaat idd ineens ook erg hard! hij zegt papa en mama ineens en is vanmiddag voor het eerst zelf gaan staan. hij sliep al een paar weken niet meer door maar ook dat doet ie weer.

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ohhh...zó herkenbaar..Ons meisje wordt in augustus 1 en dat wil ik helemaal niet..;) Zo'n eerste jaar gaat inderdaad super snel..Ik kan heel erg genieten van alle ontwikkelingen die ons meisje doormaakt, maar ik kijk ook wel met weemoed terug op de afgelopen (vooral de eerste) maanden.. Dat zal denk ik ook niet meer veranderen...

5. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ohh jaaa hier ook een mannetje wat zo snel groot wordt ineens! Heeft zijn eerste stapjes al gezet en is al zo wijs. Ik moet zeggen dat ik het wel alleen maar leuker en leuker vind worden, ik geniet iedere dag zoveel van hem, ben helemaal verliefd op ons kereltje, heerlijk!:D

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hier precies zo hoor,nog 5 weken en ook alweer 1!!!
    snik snik

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik vind het idd ook steeds makkelijker worden, en je kan meer met hem doen, vanmorgen samen gezwommen voor het eerst in zo'n klasje babyzwemmen, en hij vond het prachtig!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mijn ervaring is ook dat t steeds leuker en gezelliger wordt!en t gaat hard!

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Niet normaal zo hard het gaat,ons ventje word over 2wkn ook al weer 1 jaar.Ik vind het geweldig om te zien hoe hij zich ontwikkeld en ook hoe papa steeds meer van em geniet (die vond een baby maar saai haha),maar ow soms verlang naar mijn pas geboren baby.Gelukkig is het een knuffelkontje :)

Deel Deze Pagina