Leeftijd/lengte puckababy the bag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carino, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik wil deze slaapzak aanschaffen en lees dat je die kunt gebruiken vanaf 7 maanden.
    Maar kinderen verschillen natuurlijk erg in lengte en ik heb een grote baby ;) Hij is alleen nog geen 7maanden.

Vanaf welke lengte kun je de slaapzak gebruiken?

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen kleine meid. Met 9 maanden 9, 3 kilo en 73 cm.
    Maar ik vind hem nu pas een beetje passen rond de hals. Voorheen vond ik hem te wijd. Ze is nu 10 maanden.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter ging er in met zes maanden geloof ik. Kwestie van passen en kijken hoe hij bij de armen en rond de hals zit. Als je de onderkant omvouwt en vastmaakt (zitten touwtjes voor aan de zak) is hij 70cm meen ik.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Onze dochter ging er met ruim 6 maand in, zonder de onderkant om te slaan, want dan zat ze met de tenen al strak tegen de onderkant.

5. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Ons meisje zit op de middenlijn met lengte en gewicht en ze ligt sinds dat ze een maand of 5 is in the bag. Het halsje was in het begin erg wijd, maar omdat ze eigenlijk altijd heel stil ligt in bed wel gewoon gedaan en dat ging hartstikke goed. Nu is ze 8 maanden en zit de slaapzak echt zoals het hoort (denk ik :))

6. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    M'n dochter ligt erin sinds ze 5 maanden oud is

7. Humava

Humava Niet meer actief

Voor onze dochter gebruiken we the bag sinds ze 7 maanden is.

8. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hier ook vanaf 6-7mnd, en de kleine is gemiddeld qua gewicht en wat groter qua lengte. Ik heb het halsje iets smaller gemaakt door het zelf dicht te maken, maar da's ook omdat de kleine erg onrustig is en ze kon er met haar hoofdje echt nog goed in.

Vind het een heel fijne slaapzak!

Deel Deze Pagina