Dreumes ritst slaapzak open

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal29, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn kleine meid ritst haar slaapzak zelf open. Nu maak ik 'm zodra ze slaapt weer dicht en stop haar nog een keer onder haar deken. Maar het is nu al een paar keer gebeurd dat ik haar 's morgens uit bed ga halen en dat de slaapzak weer open is en zij ijskoude beentjes heeft. Heeft iemand tips voor dit probleem?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    omgekeerd aantrekken

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Dat ik daar zelf niet op kom zeg. Ga ik gelijk proberen :D

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik frummel het ritstje helemaal naar binnen aan het eind (dat dingetje waar je aan trekt zeg maar). Ze heeft nog niet uitgevogeld hoe dat open moet. Op kdv doen ze ook achterstevoren, maar ik vind het dan aan de voorkant zo hoog worden.
    Maar goed, als ze mijn truc doorheeft zal dat ook wel moeten. Want ze kllimt als ze geen slaapzak aanheeft, bijna uit bed... heel eng.

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Dat de voorkant zo hoog wordt ben ik ook bang voor maar ik ga het straks toch uit proberen. Mijn dochter had heel snel door hoe ritsen open gaan niet erg natuurlijk maar wel erg als ze het het 's morgens ijskoud heeft. Ik kan ook eens proberen het ritsje naar binnen te frummelen maar meestal kan ik haar met dat soort dingen niet foppen het is nogal een bijdehand meisje hihi

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook achterste voren aan trekken maar ook dat heeft meneer door en nu maakt hij hem ook zo open **zucht**

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat zijn ze toch SLIM!!! Ik heb er gelukkig nog geen last van!

8. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik weet nog dat mijn moeder er een veiligheidsspeld op deed maar dat is tegenwoordig vast not done! (Hoewel, tegenwoordig hebben de spelden een kindvriendelijke sluiting, vroeger niet :D)

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia doet het ook, maar meestal is ze moe genoeg om hem aan te laten. Soms niet, en zit ze zonder slaapzak te spelen. Ik doe idd ook het lipje naar binnen, en meestal gaat het goed, maar ze kan het dan ook wel open krijgen als ze wil. Ik hoop altijd maar dat ze gewoon gaat slapen en tot nu toe is het nooit echt een groot probleem geweest...

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

die van mij klom met anderhalf MET slaapzak uit zijn bedje, toen werd het tijd voor een groot bed..... gelukkig was dit in de zomer en kon hij niet koud worden..... nu heeft hij door dat hij onder de dekens moet.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

een klein stukje veter aan de onderkant naaien.. door sluiting van rits doen en dubbele knoop maken.. v en d slaapzak heeft een lusje aan de rits dat maakt het nog makkelijk hoeft het vetertje niet door dat kleine gaatje gepriegeld..

Zo doen wij het al tijden , colin trekt alle ritsen stuk;)

12. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    #12 Marnick, 29 nov 2010
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010

Dat deed mijn moeder ook. Vroeger hadden ze ook al kindonvriendelijke veiligheidsspelden. Wij noemden dat een "veilige veiligheidsspeld" :D
    en de speld moet dan eigenlijk aan de binnenkant, maar dat is wel een gepruts.

Die tip van die veter vind ik een goeie!
    Niet dat ik last heb van dit "probleem", krummel vindt haar slaapzak tegenwoordig zo lekker warm dat ze hem echt niet uittrekt. Maar je weet maar nooit wat nog gaat komen, dus ik onthoud de tip.

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik deed hem binnenstebuiten aan. Dan zit het ritsding binnen in. Ging heel lang goed :)

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hhihi das ook een goede. Die zal ik ook eens onthouden als hie rooit dat probleem gata komen...

15. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb de rits op haar rug gedaan en tadaaaa ze slaapt met de slaapzak netjes dicht :D Het boord is ook niet te hoog onder haar kin dus hopen dat ze niet een nieuwe nanier vindt om de rits te openen. Maar ik heb zoveel goede tips gekregen dat ik haar voorlopig te slim af kan zijn zijn hihi

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    inderdaad achterste voren en binnenste buiten. Als ze dán nog de slaapzak openkrijgen, tjah, dan is het nodig dat je ze gewoon vastbindt in bed :p

Deel Deze Pagina