Vandaag heb ik mijn prachtige Beco Butterfly II ontvangen. Kan niet wachten om lekker met mijn zoon te gaan wandelen. De draagdoek beviel hem altijd erg goed. Daarbij worden de volgende 'richtlijnen' gegeven voor kleding: Rond het vriespunt: jasje aan + sjaal + half onder je jas. Boven de 5 graden: jasje aan + sjaal + muts op Boven de 10 graden: dun jasje of vestje aan Boven de 15 graden: de normale kleding aandoen Boven de 20 graden: luchtige kleding Boven de 25 graden: enkel een rompertje boven de 30 graden: niet meer in de draagdoek Maar in mijn draagdoek heeft hij natuurlijk nog drie lagen doek over zijn ruggetje en helemaal niets (behalve dunne lagen kleding) tussen ons in. Ik wil hem over mijn jas gaan dragen in de Beco (anders zie je het waanzinnige printje niet ) Wat trek ik hem aan? Zit zelf te denken aan een buitenpakje ivm zijn beentjes.
Ik zou denk ik niet meer speciaal een buitenpak aanschaffen, als je die nog hebt is het natuurlijk prima, maar over niet al te lange tijd gaat het toch echt warmer worden. Verder ben ik ook wel benieuwd naar de antwoorden. Wij doen nu een jasje aan en een warme (winterbroek) en over zijn sokken nog een soort van slofjes.
Ik heb Irem nooit een speciaal pak aangetrokken - toen het echt heel koud was een maillot onder haar broek, winterjas, wantjes en muts, en romper met lange mouwen. Met dit weer heeft ze een vestje aan, muts op en lange sokken of maillot aan tegen koude enkeltjes.
Ik draag zelf mn dochter in de bondolino nog onder mn jas of half onder mn jas ( Simpelweg omdat de bondolino bij mij niet over mn jas past dan moet ik een verlengstuk gebruiken ) maar qua beentjes zou ik inderdaad iets van beenwarmers of maillots bij het broekje doen en lekker warme sokken en sloffen.
Ik draag de beco altijd over mijn leren jasje! Echt fijn... Moet natuurlijk geen dikke winterjas eronder dragen....
Moet toch kunnen over je jas? Nou goed misschien bevalt het me niet en moet ik toch een draagjas gaan maken Het is net echt koud vandaag dus we gaan het proberen met een jasje, lange kousen en sloffen (hopelijk verlies hij deze nu eens niet ). Nu moet ie nog even wakker worden uit zijn ochtendslaapje
Ik doe m'n zoontje ook een maillot onder zijn broek aan. Vandaag had hij gewoon een vestje over zijn truitje aan en een romper met lange mouwen. Ik had zelf geen jas aan toen we gingen wandelen vandaag maar ik doe nooit onze SSC over m'n jas aan. Mijn man heeft wel een draagjas (was eigenlijk voor mij maar hij is te groot voor me) maar dat is wel vrij warm zenne.
Wij dragen hem gewoon over onze jassen, gaat goed hoor. Meestal doen we hem een dik vest aan, dat zit lekkerder dan een dikke jas. Broekje aan, soms babylegs er onder als het erg koud is en zijn broekspijpen stoppen we meestal in zijn sokken. Staat wat sullig, maar wel lekker warm .
Nou eerste draagavontuur zit erop Over de jas (ging gelukkkig prima). Ventje een vest aan en kniekousen over zijn sokjes. Ik voelde me helemaal de blits maar meneer sliep meteen in en is niet meer wakker geworden
Wij doen vaak een dun mutsje op, een vest en sloffen. Bij wat kouder weer heeft hij een maillot onder de broek en handschoenen. Beetje kijken naar je kindje en hoe warm hij.zij is. Veel plezier!